24.03.2011. |
Od 7 marca ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów meblowych Abra w Telewizji Polsat oraz TVN. W kolejnej już kampanii telewizyjnej prezentowane są sylwetki klientów sklepów Abra, którzy dzięki doradztwu sprzedawcy wybierają najlepiej dopasowane do swoich potrzeb meble. |
Czytaj całość
|
24.03.2011. |
W zeszłym roku nikt spośród nas, Polaków, nie pokazał lepiej, jak powinien się zachowywać człowiek przyzwoity i ile może osiągnąć człowiek oddany temu, co robi - pisze we wstępniaku do najnowszego wydania tygodnika WPROST redaktor naczelny Tomasz Lis. Redakcja tygodnika uhonorowała tytułem Człowieka Roku 2010 Henrykę Krzywonos-Strychalską oraz Justynę Kowalczyk. |
Czytaj całość
|
|
22.03.2011. |
Pod obrady jury XV edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie „Kreatura 2011” wpłynęło w tym roku 114 zgłoszeń. Komisja złożona z pięciu uznanych polskich i zagranicznych ekspertów, po długich i burzliwych obradach wyłoniła już nominowanych do statuetek. Zwycięzców poznamy 30 marca br., podczas gali w warszawskim Centrum Artystycznym „Fabryka Trzciny”. |
Czytaj całość
|
|
22.03.2011. |
Trwa właśnie digitalowa kampania dla płynu do prania marki, DREFT, który wszedł na rynek pod koniec ubiegłego roku. Ambasadorką marki została znana stylistka Joanna Horodyńska, która za pośrednictwem strony dreft.pl oraz dedykowanego kanału na YouTube podpowiada jak modnie i w zgodzie ze sobą kształtować swój własny styl. |
Czytaj całość
|
|
17.03.2011. |
Do sześćdziesiątych szóstych urodzin każdy z nas zobaczy średnio dwa miliony telewizyjnych reklam. Ile z nich zapamiętamy? Jak firmy badają swoich klientów? Focus czy ankieta dają obraz preferencji konsumentów, ale nie opisują ich faktycznych decyzji. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na badania neuromarketingowe. |
Czytaj całość
|
|
17.03.2011. |
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Cyfrowy Polsat startuje z testami konsumenckimi najnowszego produktu – Internetu LTE. W pierwszym etapie testów, który został zaplanowany do 30 czerwca br. weźmie udział 2 tysiące osób – uczestnicy akcji „Zapisz się na Internet LTE”, pracownicy i współpracownicy operatora, pracownicy sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu oraz przedstawiciele mediów. Co miesiąc otrzymają oni do wykorzystania bezpłatny pakiet danych o wielkości 100 GB. |
Czytaj całość
|
|
16.03.2011. |
Biuro Reklamy Magazyny i Informatory wydawnictwa MURATOR S.A. wprowadziło do oferty nowy pakiet - BIG5. Tworzące go tytuły: "Murator", "M jak mieszkanie", "Moje Mieszkanie", "Podróże" i "Żagle" wzajemnie się uzupełniają, dając reklamodawcom możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. |
Czytaj całość
|
|
14.03.2011. |
Polski rynek Digital Signage jest wciąż jeszcze we wczesnej fazie rozwoju. W Polsce nośniki cyfrowe pojawiły się przecież znacznie później niż na Zachodzie. Najbardziej zadziwia fakt, że ten bardzo młody rynek doczekał się już wielu świetnych technologii, porównywalnych z wdrożeniami w USA czy Europie Zachodniej, a więc technologii na światowym poziomie. |
Czytaj całość
|
|
14.03.2011. |
Już od 8 marca w kioskach można kupić „Podręczną Encyklopedię Zdrowia” – pierwszą książkę z serii wydawniczej „Super Poradnik” |
Czytaj całość
|
|
11.03.2011. |
Spółka Red Star Media podpisała umowę z Targami w Krakowie Sp. z o.o. na stworzenie kanału telewizji internetowej opartej na podcastingu, w ramach, którego prezentowane będą relacje z poszczególnych spotkań i targów. Kanałem dla Targów będzie zawiadywać marka CBC Film Productions. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 nast. » koniec »»
|