24.09.2022. |

26 września br. marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego montażu. |
Czytaj całość
|
28.06.2021. |
Robert Karaś, jeden z najbardziej utytułowanych polskich triathlonistów podejmie próbę pobicia rekordu świata. Sportowiec postawił przed sobą wyzwanie: przepłynięcia 19 km, przejechania na rowerze 900 km oraz przebiegnięcia 211 km. Robert Karaś zmagania rozpocznie 28 czerwca, we francuskim Colmar. Jednym z dumnych sponsorów polskiego sportowca jest autoryzowany importer i dystrybutor marki iRobot w Polsce – firma DLF. |
Czytaj całość
|
|
18.01.2021. |

Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i konceptu KRISHOME – kompletu stolarki dla domu. W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia się ambasador – Łukasz Piszczek, który od EURO 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki. |
Czytaj całość
|
|
03.12.2020. |

Na trzy tygodnie przed Bożym Narodzeniem do mediów trafiła nowa kampania MediaMarkt. Wykorzystuje ona symbol litery „M”, łącząc prostotę przekazu z intrygującą tajemniczością. Hasło kampanii „Spełniamy Twoje marzenia” nawiązuje do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. |
Czytaj całość
|
|
06.08.2020. |

5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych - Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia. |
Czytaj całość
|
|
17.07.2020. |

MediaMarkt wie, jak przyciągać uwagę odbiorców. Sieć od lat odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie, zaskakując innowacyjnością i przebojowością swoich kreacji reklamowych. Z początkiem wakacji ruszyła nowa kampania, której bohaterem jest „król disco polo” – Zenek Martyniuk. |
Czytaj całość
|
|
02.07.2020. |

MediaMarkt lubi zaskakiwać. Tym razem w roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych. |
Czytaj całość
|
|
05.06.2020. |

Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI. |
Czytaj całość
|
|
11.02.2020. |

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. |
Czytaj całość
|
|
29.08.2019. |

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Producent oferuje inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»
|