Czwarty odcinek programu "Salonowe Rewolucje" jest już w Internecie |
05.06.2020. | |
Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI. Nowy odcinek programu „Salonowe Rewolucje” przedstawia szybką metamorfozę salonu JAPI-BUD z Pszczyny. Dzięki nowej aranżacji przestrzeni, wykorzystującej autorską koncepcję komunikacji produktowej, całe pierwsze piętro zmieniło się w nowoczesną przestrzeń sprzedażową. Powstała także zupełnie nowa ekspozycja na zewnątrz, która stanowi wizytówkę salonu. Proces zmian można obejrzeć pod linkiem www.youtube.com/watch?v=ljkjdVUZgSQ&feature=youtu.be oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl . Ekspozycja zewnętrzna, powstała w miejscu niewykorzystanej przestrzeni, prezentuje bramę i ogrodzenie MODERN marki WIŚNIOWSKI. To ogrodzenie jest częścią systemu Home Inclusive, która łączy wzorniczo bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI. Goście salonu mogą także sprawdzić jak działa MultiBox, czyli funkcjonalny słupek pełniący rolę skrzynki na listy i paczki oraz w jakich wariantach występuje. Ta część to dopiero zapowiedź tego, co znajduje się w środku, a jej zadaniem jest zachęcić potencjalnego klienta do wejścia. Wewnątrz centralną część stanowi Strefa Konceptu, w której równomierne oświetlenie potęguje wrażenie spójności bram, okien, drzwi i ogrodzenia w kolorze z palety barw Home Inclusive 2.0. Kolekcja ta pozwala dobrać kluczowe elementy posesji i domu tak, by harmonijnie się dopełniały i tworzyły przemyślaną oraz spójną całość. Niezwykle istotną rolę odgrywają tu strukturalne barwy z drobinkami metalicznymi, nadające efekt 3D powierzchni. Co wyróżnia salon JAPI-BUD z Pszczyny? Punktu sprzedaży JAPI-BUD dzięki metamorfozie marki WIŚNIOWSKI zyskał zupełnie nowe oblicze. Nie tylko od strony wizualnej, ale i komunikacji z klientami. - Kluczowa jest tu innowacyjna komunikacja produktowa. Nadaliśmy jej wizualny wymiar, a zaczynamy od oprowadzania klienta po salonie, żeby pomóc odnaleźć mu się w przestrzeni i sprawić, aby zobaczył pełną ofertę w odpowiedniej kolejności. Dzięki zastosowaniu strzałek wiadomo w jakim kierunku się przemieszczać i co się tam znajduje – takie wskazówki są bardzo cenne. Ponadto produkty na ekspozycji są oznaczone specjalnymi naklejkami zawierającymi polecenia zachęcające do interakcji i podstawowe informacje – tłumaczy dr Marek Borowiński Shop Doctor i ambasador projektu „Salonowe Rewolucje”. - Chcemy, aby kupujący wypróbował prawdziwe produkty: otworzył, dotknął, sprawdził jak działają, dlatego nie montujemy kartonowych imitacji. Klient wie, co kupuje, nie podejmuje decyzji na podstawie obrazka w katalogu ani modelu z plastiku – dodaje dr Borowiński. Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI. Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje” będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI . Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:
Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą. WIŚNIOWSKI press box |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |