Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Premiera pierwszego odcinka programu Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI już za nami
Premiera pierwszego odcinka programu Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI już za nami Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.02.2020.


Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl .

Premierowy odcinek „Salonowych Rewolucji” można już obejrzeć na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI pod adresem: https://youtu.be/nGBqyIshO_8 . Prezentuje on metamorfozę sklepu ARTEX z Chełma, dzięki której firma założona w latach 90 przeobraziła się w salon sprzedażowy przyszłości. Nowa przestrzeń daje klientom to, czego nie może dać internet czy katalog sprzedażowy: możliwość doświadczania.

– Salon sprzedażowy to nie muzeum, przestrzeń ekspozycyjna ma żyć. Aby ośmielić klientów, zastosowaliśmy innowacyjną technikę komunikacji produktowej: na produktach lub w ich pobliżu zamieszczone zostały informacje nie tylko o kluczowych cechach, np. „JESTEM SMART”, ale także polecenia zachęcające do interakcji, takie jak: „DOTKNIJ MNIE”, czy „OTWÓRZ” – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ekspert marki WIŚNIOWSKI. – Dla klientów ważne jest doświadczanie produktów, bo przecież kupujemy zmysłami – wzrokiem, dotykiem, węchem… – tłumaczy Borowiński.

Autorska koncepcja komunikacji produktowej zastosowana w ramach projektu Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI zachęca klienta do odwiedzenia salonu – by mógł dotknąć, włączyć, otworzyć, przesunąć, zobaczyć i przetestować.

WIŚNIOWSKI Concept – serce projektu

Marka WIŚNIOWSKI w ramach projekt Salonowe Rewolucje stworzyła unikalny sposób myślenia o produktach: o tym, jak je właściwie prezentować i sprzedawać. Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design systemu Home Inclusive z użyciem technologii smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart domu” dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.

Jak przeobraził się salon ARTEX – bohater pierwszego odcinka

W wyniku rewolucji wnętrze salonu ARTEX zostało uporządkowane, podzielone według grup produktowych i wyodrębniono w nim dwie części: strefę sprzedaży i strefę konceptu. Dzięki temu klienci oglądający ekspozycję nie spotykają się z tymi, którzy składają zamówienia – to zapewnia obu tym grupom komfort i spokój. Ponadto, zgodnie z innowacyjną koncepcją komunikacji produktowej marki WIŚNIOWSKI, goście salonu mogą tu wszystkiego dotknąć, wypróbować i są o tym skutecznie poinformowani. Całości dopełnia profesjonalnie użyte światła i stonowane kolory – produkty są eksponowane na tle delikatnych szarości, które nie męczą wzroku i budują przyjazny klimat.

Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami

Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.

Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje” będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI . Pierwszy odcinek jest już dostępny: https://youtu.be/nGBqyIshO_8

Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:
  • P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
  • P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
  • P. H. U. Olbud Straszyn
  • JAPI-BUD DUDA Sp.j.
  • P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek  
  • Materiały Budowlane Sp. z o.o.
  • F. P. H. U Nowoczesny Dom  
  • P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych







Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą.

WIŚNIOWSKI
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |