Skip to content

Reklama

START arrow PRZEMYSŁ arrow PORT PC
PORT PC Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.03.2024.
    Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła PORT PC
ul. Cechowa 51/48
30-614 Kraków
https://portpc.pl/



Polska Organizacja Rozwoju Pomp Ciepła (PORT PC)
działa na polskim rynku jako stowarzyszenie branżowe od stycznia 2011 r. Jej najważniejszym celem jest wzmocnienie wizerunku technologii pomp ciepła oraz zapewnienie harmonijnego rozwoju polskiego rynku w tym obszarze − poprzez stworzenie systemu zarządzania jakością, opracowywanie i wdrażanie najwyższych standardów technicznych oraz certyfikowanie i przeprowadzanie profesjonalnych szkoleń technicznych (EUCERT) na poziomie uznanym w skali europejskiej.

 
PORT PC opracowała i wydała 8 części wytycznych branżowych dotyczących m.in. projektowania, wykonywania i odbioru instalacji z pompami ciepła. Publikuje również poradniki adresowane do branży i użytkowników pomp ciepła, cykliczne raporty z rynku pomp ciepła oraz analizy regulacji prawnych mających wpływ na branżę. Współpracuje z wieloma organizacjami i instytucjami w Polsce i zagranicą, propagując idee poprawy efektywności energetycznej budynków, ochrony jakości powietrza i rozwoju rynku OZE.

PORT PC od 2012 r. jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Pomp Ciepła (EHPA). Ponadto współpracuje z takimi organizacjami branżowymi jak niemieckie BWP, stowarzyszenie inżynierów VDI czy European Geothermal Energy Council (EGEC). Jest też założycielem i sygnatariuszem Porozumienia Branżowego na rzecz Efektywności Energetycznej POBE (od 2018 r.), obejmującego 13 stowarzyszeń branżowych skupionych wokół efektywności energetycznej budynków.

Więcej informacji o PORT PC na stronie: www.portpc.pl



Kampania informacyjna „Pompuj ciepło z głową”, której inicjatorem jest Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC), jest skierowana do indywidualnych inwestorów – przede wszystkim do tych, którzy są na etapie wyboru urządzenia grzewczego do swojego domu lub właśnie zdecydowali się na instalację pompy ciepła, ale również do tych, którzy od niedawna użytkują pompę ciepła. Jej główne cele to wzmocnienie świadomości społecznej w zakresie korzyści ekologicznych i ekonomicznych, jakie można uzyskać korzystając z tej technologii w swoim domu, a także wyjaśnienie najważniejszych zasad efektywnej i niezawodnej instalacji.
Innymi słowy: nasza kampania ma pokazać wszystkim zainteresowanym, jak ważna jest przy inwestycji w pompę ciepła kompleksowość działań: odpowiednie przygotowanie budynku, precyzyjny dobór urządzeń, ich prawidłowy montaż, profesjonalny serwis i prawidłowa obsługa.

Poprzez różnorodne działania chcemy:

  •  dostarczać rzetelnej wiedzy na temat technologii pomp ciepła, możliwości dofinansowania takich inwestycji oraz uwarunkowań rynkowych i formalnoprawnych w tym obszarze;
  •  promować najlepsze praktyki przy realizacji inwestycji w pompę ciepła i najwyższe standardy wykonania instalacji
  •  ułatwiać inwestorom podejmowanie właściwych decyzji i zachęcać ich do wyboru optymalnych, dobrych jakościowo rozwiązań przy wsparciu wykwalifikowanych instalatorów
  •  wzmacniać świadomość ekologiczną, promować zrównoważony rozwój i efektywność energetyczną w budownictwie, przekładając je na konkretne działania i korzyści w praktyce.

Pragniemy, aby kampania „Pompuj ciepło z głową” dotarła ze swoim przesłaniem nie tylko do inwestorów, ale także do fachowców z branży grzewczej − instalatorów, projektantów i innych profesjonalistów. Wierzymy, że poprzez ich zaangażowanie możemy wspólnie podnieść standardy montażu i eksploatacji systemów z pompą ciepła.


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |