09.05.2011. |
Dom mediowy MEC na zlecenie Nestlé realizuje nową kampanię promującą płatki śniadaniowe z wykorzystaniem technologii Augmented Reality. Płatki śniadaniowe Nestlé to już nie tylko pyszny pomysł na śniadanie, ale również na rozrywkę. Wiodący producent wyrobów śniadaniowych oferuje swoim klientom nowatorską formę zabawy – interaktywną grę 3D, dzięki której można przenieść się w wirtualny świat. |
Czytaj całość
|
05.05.2011. |
Od kwietnia uwagę internautów przykuwają informacje o niezależnej wytwórni muzycznej: Mieszanka Wedlowska Productions. Wytwórnia została stworzona specjalnie na potrzeby kampanii słynnych cukierków marki Wedel. Akcja skierowana jest głównie do młodych ludzi, a jej nadrzędnym celem jest odświeżenie marki Mieszanka Wedlowska. |
Czytaj całość
|
|
05.05.2011. |
Abonenci największej platformy satelitarnej w Polsce otrzymają dostęp do 5 nowych kanałów tematycznych, w tym 2 w jakości HD. Już 5 maja wśród propozycji Cyfrowego Polsatu znajdą się kolejne kanały Grupy TVN – TVN HD, TVN HD+1 i TVN CNBC oraz kanał TVP Historia. Od 29 kwietnia widzowie mogą oglądać stację religia.tv. |
Czytaj całość
|
|
05.05.2011. |
5 maja ukaże się "Fajf" - pierwszy w Polsce magazyn o dojrzałym życiu w pięknym stylu, adresowany do osób w wieku 50 plus. |
Czytaj całość
|
|
04.05.2011. |
Tegoroczne zmiany marki Jupik (nowe tematyczne etykiety, postaci renderowane w 3D oraz nowy logotyp) są wspierane silną kampanią telewizyjną oraz kinową nawiązującą swoją tematyką do przygód w świecie Majów. Nowa kampania jest również prowadzona w Internecie oraz w szkołach. Jednocześnie ruszyła promocja konsumencka, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród – m.in. weekendowy wyjazd do parku rozrywki w Niemczech. |
Czytaj całość
|
|
29.04.2011. |
Wraz z pierwszymi promieniami słońca do majowej oferty VOD – Domowej Wypożyczalni Filmowej Cyfrowego Polsatu zawitały bajkowe postacie z „Sezonu na Misia 3”, „Zaplątanych”, „Zemsty Futrzaków” i „Rysia i spółki”, prawdziwie wiosenne emocje w „Jedz, módl się, kochaj”, dużo humoru w „Wielkim filmie”, niespodziewane zwroty akcji w „Chloe”, „Amerykaninie” i „Zaraz wracam” oraz mocne sceny w „Piranii” czy „Abecadle Mordercy”. |
Czytaj całość
|
|
22.04.2011. |
Cyfrowy Polsat zgodnie z zapisami umowy inwestycyjnej z 15 listopada 2010 r., w wyniku zawarcia umów dotyczących nabycia przez spółkę 100% akcji w kapitale zakładowym Telewizji Polsat oraz emisji akcji zwykłych na okaziciela serii H dla akcjonariuszy Telewizji Polsat, zakończył transakcję zakupu Telewizji Polsat. |
Czytaj całość
|
|
20.04.2011. |
Agencja reklamowa Publicis została zwycięzcą Polskiego Konkursu Reklamy KTR, otrzymując srebro w kategorii „Kampanie” za pomysł i realizację konceptu ‘Serce i Rozum’, promującego produkty Telekomunikacji Polskiej S.A. Agencja reklamowa Publicis zdobyła srebrną statuetkę w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR za kampanię ‘Serce i Rozum’, realizowaną na rzecz Telekomunikacji Polskiej S.A. |
Czytaj całość
|
|
18.04.2011. |
W poniedziałek, 18 kwietnia br. ruszyła nowa kampania reklamowa Sygma Bank. Celem kampanii jest wspieranie budowy rozpoznawalności marki banku oraz prezentacja korzyści towarzyszących korzystaniu z kart kredytowych wydawanych przez Sygmę. Spot reklamowy zostanie zaprezentowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a kampania potrwa do 10 maja. |
Czytaj całość
|
|
15.04.2011. |
11 kwietnia br. ruszyła nowa kampania reklamowa marki Dulux® promująca aplikację Mouse Painter, która umożliwia wirtualne dopasowanie koloru farby do swojego mieszkania. Dzięki szerokim możliwościom aplikacji Dulux® Mouse Painter każdy będzie mógł zobaczyć swoje mieszkanie w tysiącach kolorów! |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 nast. » koniec »»
|