06.06.2011. |
Pod takimi hasłami rusza dziś kampania ENEA S.A jednej z największych firm energetycznych w Polsce. W adresowanej do klientów biznesowych kampanii reklamowej Michał Żebrowski – ambasador marki ENEA - zachęca do skorzystania z oferty firmy. |
Czytaj całość
|
01.06.2011. |
Kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Antonio Banderasem objęła placówki partnerskie. To kolejna gwiazdorska kampania BZ WBK, z której korzystają Partnerzy. |
Czytaj całość
|
|
01.06.2011. |
20 maja 2011 roku na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się Gala Finałowa Konkursu Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2010. Na konkurs zgłoszono 340 okładek. Miesięcznik Art & Business dostał wyróżnienie za okładkę październikowego wydania. |
Czytaj całość
|
|
30.05.2011. |
Internetowa gra „Przygody Jupika w świecie Majów”, będąca częścią kampanii „Jupik. Każdy dzień to nowa przygoda", została opracowana przez Zespół AdAction. W pierwszym tygodniu zagrano w nią 130 000 razy. |
Czytaj całość
|
|
24.05.2011. |
Po interwencji Ministerstwa Infrastruktury w sprawie oślepiającej reklamy na nośnikach Led firma BE Media Out of Home Digital Service postanowiła weryfikować i selekcjonować w swojej ofercie oraz usuwać z niej te nośniki, które nie mają dopasowanej emisji reklam do warunków panujących na zewnątrz. |
Czytaj całość
|
|
24.05.2011. |
W maju 2011 kalendarz Armatury Kraków SA został nagrodzony statuetką Złoty Gryf 2011. W prestiżowym konkursie branży poligraficznej kapituła, kierując się walorami estetyczno-technicznymi, wyróżniła wieloplanszowy kalendarz „Cztery żywioły” za realizację odważnej wizji artystycznej. |
Czytaj całość
|
|
23.05.2011. |
Niezwykle innowacyjna, interaktywna gra stworzona na potrzeby światowej kampanii Magnum zdobywa Internet. Niespełna 10 dni wystarczyło, aby grę odwiedziło milion internautów, a trzy dni po premierze adres strony był najczęściej publikowanym linkiem na Twitterze. Gra polega na odwiedzeniu szeregu stron WWW i zbieraniu wirtualnych czekoladek, by w finale odkryć źródło podwójnie czekoladowej rozkoszy, Magnum Double Chocolate. Razem z grą ruszył też konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka w najprzyjemniejsze miejsce na ziemi! |
Czytaj całość
|
|
19.05.2011. |
Od przeszło miesiąca na rynku dostępny jest wiosenny numer kwartalnika F5 TREND BOOK. Misją wydawnictwa F5 jest porządkowanie zjawisk i ujmowanie ich w postać trendów. W każdym numerze przedstawiamy 5 najbardziej bieżących i najpełniej opisujących przestrzeń rynkowo-kulturową trendów. |
Czytaj całość
|
|
11.05.2011. |
31 maja br., już po raz piętnasty poznamy listę najlepszych polskich agencji reklamowych i domów mediowych minionego roku. Ogłoszenie wyników oraz uhonorowanie zwycięzców nastąpi podczas uroczystej gali w warszawskim Klubie Capitol. Organizatorem wydarzenia i wydawcą raportu jest wydawnictwo VFP Communications. |
Czytaj całość
|
|
11.05.2011. |
Firma Hoop Polska zdecydowała się na współpracę z agencją reklamową Brand Place w wyniku przeprowadzonego przetargu na strategię komunikacji syropów Paola. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 nast. » koniec »»
|