Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Mieszanka Wedlowska Productions przedstawia
Mieszanka Wedlowska Productions przedstawia Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.05.2011.


Od kwietnia uwagę internautów przykuwają informacje o niezależnej wytwórni muzycznej: Mieszanka Wedlowska Productions.  Wytwórnia została stworzona specjalnie na potrzeby kampanii słynnych cukierków marki Wedel.  Akcja skierowana jest głównie do młodych ludzi, a jej nadrzędnym celem jest odświeżenie marki Mieszanka Wedlowska.

Mieszanka Wedlowska to kompozycja cukierków z których każdy ma oryginalne imię i osobowość. To bogactwo osobowości leży u podstaw konceptu kampanii. Twórcy kampanii przyporządkowali każdemu z cukierków Mieszanki, fikcyjną postać.  Owi  celebryci żyją swoim wirtualnym życiem, nagrywają teledyski, udzielają wywiadów i przeżywają romanse na portalach plotkarskich. Tak jak cukierki – postaci są bardzo charakterystyczne, a wyróżnia je typ wykonywanej muzyki, sposób bycia oraz ubiór.



Kampania ma na celu budowanie świadomości i wizerunku marki Mieszanka Wedlowska oraz wzbudzenie emocji wokół brandu wśród młodszych konsumentów. Do realizacji powyższych celów wykorzystywane są portale plotkarskie (np. Pudelek), serwisy społecznościowe (np. Facebook) oraz serwisy video (np. You Tube). Ponadto stworzona została strona flash.pudelek.pl – specjalny mini serwis plotkarski poświęcony przygodom celebrytów z Mieszanki Wedlowskiej.

We wszystkich tych mediach przedstawione zostały osobowości gwiazd Mieszanki, które mimo różnic charakterów wzajemnie się przyciągają.

W ramach kampanii powstały także reportaże z planów zdjęciowych oraz teledyski dwójki bohaterów: Pierrota i Błamutki, które prezentowane są na stworzonych profilach na Facebooku oraz na kanale You Tube.

youtube.com/watch?v=HjStPPCSbbY
youtube.com/watch?v=rF0SP0iu3ow&feature=related

Uzupełnieniem kampanii jest konkurs dla użytkowników Facebooka. Zadaniem Internautów jest  nakręcenie swojego teledysku i umieszczenie go na You Tube. Najbardziej kreatywna osoba ma szansę wygrać konsolę Play Station.

Kampania rozpoczęła się w kwietniu i potrwa do połowy maja tego roku. Kreację kampanii Mieszanki Wedlowskiej przygotowało Saatchi & Saatchi Digital, a za produkcję odpowiedzialny jest interaktywny dom produkcyjny F25.

Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy E. Wedel (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |