16.12.2010. |
Szukając informacji o nowych produktach konsumenci chcą wiedzieć, jak zakup będzie się sprawował w praktyce. Czy wiedzę tę nabędą z informacji prasowych, wystylizowanych zdjęć czy moderowanych forów internetowych? O tym, że nie zawsze świadczy coraz większa liczba wideorecenzji publikowanych w sieci, czasem przez samych użytkowników. |
Czytaj całość
|
15.12.2010. |
Magazyn marketingu i sprzedaży „Brief” jest pierwszym polskim, branżowym magazynem w wersji dla iPada. Aplikacja przygotowywana jest we współpracy Optizen Labs z Adobe i dołączy do opartych na tej samej technologii tytułów, jak „The New York Times“, „Wired“ czy „Martha Stewart Living“. Pierwsze tabletowe wydanie „Brief” dostępne będzie w AppStore w styczniu 2011 roku. |
Czytaj całość
|
|
15.12.2010. |
Wykorzystywanie wizerunku osób znanych ze szklanego ekranu do promocji firmy to dziś nie nowość. Z telewizyjnych reklam, stron gazet, portali internetowych uśmiechają się do nas aktorzy promujący oferty operatorów telekomunikacyjnych, nowe konta bankowe czy dezodoranty dla mężczyzn. Zdziwiony, że jeszcze nie dzwonią do klientów? |
Czytaj całość
|
|
13.12.2010. |
10 grudnia br. podczas spotkania świątecznego, już po raz 15. rozdane zostały nagrody specjalne Polskapresse – Lwy 2010. W tym roku otrzymały je Natasza Szymczak, dyrektor projektów dwumedialnych Polskapresse i Magdalena Chudzikiewicz, rzecznik prasowy/ PR Manager. |
Czytaj całość
|
|
07.12.2010. |
Już od pierwszego grudnia ruszyła, pierwsza, telewizyjna, świąteczna kampania marki Wedel. Towarzyszą jej dodatkowe działania promocyjne, a wszystko to pod szyldem „Magiczne chwile z Wedlem!”. Święta Bożego Narodzenia to chwile pełne ciepła i radości, to czas kiedy wszyscy mogą przenieść się w magiczny świat. |
Czytaj całość
|
|
07.12.2010. |
Marka Campari prezentuje nową odsłonę kultowego kalendarza. Jego 12 edycja nosi tytuł „The Red Affair”, a głównym bohaterem, po raz pierwszy w historii marki, jest mężczyzna – magnetyczny zdobywca Oskara Benicio Del Toro. |
Czytaj całość
|
|
07.12.2010. |
Plakat IKEA z hasłem „Wróć do mnie!” pokonał konkurencję zdobywając tytuł Plakatu Roku i wygrywając pierwszą edycję konkursu organizowanego wspólnie przez Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. |
Czytaj całość
|
|
03.12.2010. |
Współpracująca od 3 lat z producentem samochodów Mitsubishi agencja Schulz Brand Friendly, zrealizowała kampanię wyprzedażową modeli z roku 2010. |
Czytaj całość
|
|
03.12.2010. |
Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna marki Siesta. Zadaniem humorystycznych spotów reklamowych jest budowanie świadomości marki. Siesta, należąca do holdingu Jutrzenka Colian, obecna na rynku od roku zdobyła już drugą pozycję w kanale tradycyjnym, z udziałem na poziomie 12,1%. |
Czytaj całość
|
|
03.12.2010. |
„Skazani na najniższe ceny” - taki tytuł nosi specjalny, ekskluzywny kalendarz sieci Media Markt przygotowany na nadchodzący 2011 rok. Ten wyjątkowej urody i ekspresji kalendarz jest metaforą życia uwięzionych kobiet… |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 nast. » koniec »»
|