Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Kampania telewizyjna marki Siesta
Kampania telewizyjna marki Siesta Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.12.2010.
Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna marki Siesta. Zadaniem humorystycznych spotów reklamowych jest budowanie świadomości marki. Siesta, należąca do holdingu Jutrzenka Colian, obecna na rynku od roku zdobyła już drugą pozycję w kanale tradycyjnym, z udziałem na poziomie 12,1%.

Celem kampanii jest budowanie pozytywnego i zgodnego z konceptem wizerunku bakalii Siesta oraz kreowanie osobowości marki i budowanie jej świadomości wśród konsumentów. Cele informacyjne to budowanie zainteresowania marką, prezentacja oferty produktowej oraz jej przewagi konkurencyjnej. Kampania realizowana jest w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także kanałach tematycznych. Emitowane są trzy 15-sekundowe spoty. Kampania potrwa do końca grudnia bieżącego roku.

„Zależało nam, aby spoty w zabawny i niekonwencjonalny sposób prezentowały nasze produkty i odzwierciedlały aspirujący wizerunek marki – mówi Magdalena Bartczak, Brand Manager marki Siesta -  Zabawne dialogi, dwuznaczności i przedstawienie produktów z przymrużeniem oka mają za zadanie wyróżnienie reklamy spośród standardowych komunikatów.

Hasło kampanii: Siesta. Bakalie dorodne z natury, akcentuje najważniejsze cechy produktów tej marki. Powstają one z najlepszych owoców i są suszone w swoim naturalnym klimacie. Produkt skierowany jest głównie do kobiet, które cenią sobie tradycję, ale nie rezygnują z poszukiwania nowych rozwiązań oraz do młodych, dynamicznych osób, dbających o zdrowie i codzienną dietę.


Termin kampanii:    listopad - grudzień 2010
Hasło kampanii:     Siesta. Bakalie dorodne z natury
Kreacja:         Agencja reklamowa TOP IMPACT
Dom mediowy:         UNIVERSAL MCCANN SP. Z O.O.
Dom produkcyjny:     Agencja reklamowa TOP IMPACT
Manager projektu:     Magdalena Bartczak, Brand Manager Siesta Jutrzenka Colian


Kolterman Media Communications

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |