Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Magazyn "Brief" na iPadzie
Magazyn "Brief" na iPadzie Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.12.2010.
Magazyn marketingu i sprzedaży „Brief” jest pierwszym polskim, branżowym magazynem w wersji dla iPada. Aplikacja przygotowywana jest we współpracy Optizen Labs z Adobe i dołączy do opartych na tej samej technologii tytułów, jak „The New York Times“, „Wired“ czy „Martha Stewart Living“. Pierwsze tabletowe wydanie „Brief” dostępne będzie w AppStore w styczniu 2011 roku.

– Dla magazynu „Brief”, istniejącego na polskim rynku od 11 lat, to przełomowy, otwierający nowe możliwości etap jeszcze bardziej interaktywnego zaangażowania czytelników w nowe projekty uruchamiane w 2011 roku. W ramach Akademii Briefu realizujemy projekty szkoleniowe i seminaryjne. Kontynuujemy też budowę platformy Brief for Poland oraz zwiększamy liczbę audycji w ramach BriefTv. Bardzo istotne miejsce w nowej odsłonie „Briefu” zajmuje modyfikacja layoutu oraz treści w kierunku zaspokajania potrzeb mniejszego i większego biznesu – mówi Grzegorz Kiszluk, prezes zarządu wydawnictwa AdPress. Wejście magazynu „Brief” na iPad umożliwia też łatwe dotarcie z treścią do Polonii.

Premierze towarzyszy wprowadzenie nowej oferty dla reklamodawców zainteresowanych obecnością w wydaniu tabletowym. – Interaktywna forma reklam w tak innowacyjnym produkcie gwarantuje klientom dłuższy, a przez to bardziej zapamiętywalny kontakt z ich marką. Pierwsze zagraniczne publikacje prasowe na iPadzie uzyskiwały klikalność reklam, czyli CTR, na poziomie 30 proc. To wynik nieosiągalny w przypadku reklamy internetowej, ani niemożliwy do zmierzenia w przypadku reklamy w wydaniu drukowanym – mówi Agata Chmielewska, dyrektor generalna magazynu „Brief”. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, biuro reklamy „Briefu” przy współpracy z Optizen Labs przygotowuje dla klientów wydania iPadowego tabletowe wersje ich reklam. Optizen Labs doradza także wydawcy, jak monetyzować kontent na tabletach.

Od tego momentu Wydawnictwo AdPress, wydawca „Briefu”, mówi zatem do swoich odbiorców o tym, jak osiągać sukces w biznesie, za pośrednictwem magazynu drukowanego, strony WWW, iPada, telewizji internetowej BriefTv oraz szkoleń i seminariów.

PIERWSZY MAGAZYN MARKETINGU I SPRZEDAŻY.
DESIGN THINKING.
ODPOWIEDZIALNY BIZNES.


Zapraszamy do lektury wersji drukowanej i na iPadzie.

Brief.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |