09.03.2011. |
Co z tym seksem? Na to pytanie odpowiadamy w nowym numerze magazynu Brief. W treści coveru przedstawiamy artykuł na temat wykorzystywania seksu w działaniach reklamowych i promocyjnych. Odpowiadamy też na pytanie, czy wykorzystywanie wątków i skojarzeń erotycznych nadal działa na konsumentów? |
Czytaj całość
|
08.03.2011. |
Headz Marketing Partner – specjalista w zakresie kampanii outdoor’owych – realizuje projekt promujący wiosenną ramówkę TVP. Najnowsza oferta programowa Telewizji Polskiej od lutego widoczna jest na nośnikach Headz typu frontlight zlokalizowanych przy wjazdach do głównych miast Polski. Kampania – realizowana na zlecenie domu mediowego Maxus – potrwa do końca marca. |
Czytaj całość
|
|
07.03.2011. |
Dzisiaj na platformie Cyfrowy Polsat zostały uruchomione trzy kanały premium w jakości HD z oferty HBO – HBO2 HD, HBO Comedy HD i Cinemax2 HD. Ceny pakietów Cyfrowego Polsatu nie ulegają zmianie. |
Czytaj całość
|
|
04.03.2011. |
Miesięcznik Art &Business aktywnie wspiera inicjatywy związane z promowaniem twórczości młodych, kreatywnych ludzi. To kolejny krok, dzięki któremu magazyn rozszerza swoją grupę docelową. I jednocześnie realizuje założoną misję edukacyjną. |
Czytaj całość
|
|
03.03.2011. |
2 marca rusza w TVP2 serial „rodzinka.pl”. Trzydziestoodcinkową produkcję wyreżyserował Patrick Yoka, a scenografię zaprojektował Jacek Osadowski. W serialu w główne role rodziców trójki synów wcielają się Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak. „Rodzinka.pl” ma luźny, komediowy charakter. |
Czytaj całość
|
|
28.02.2011. |
1 marca do oferty programowej Cyfrowego Polsatu zostanie włączony znany i ceniony przez widzów na całym świecie kanał popularnonaukowy National Geographic Channel w wersji HD. |
Czytaj całość
|
|
25.02.2011. |
Polskie przedsiębiorstwa w 2010 roku wydały na reklamę ponad 7 miliardów złotych, wynika z prognoz domu mediowego Zenith Optimedia. Tylko mały ułamek tej kwoty przeznaczany jest na zdecydowanie tańszą reklamę niestandardową. |
Czytaj całość
|
|
25.02.2011. |
W styczniu 2011 roku, rozpoczęła się pierwsza w historii wedlowskich Baryłek kampania reklamowa wspierająca produkt. Muzyczna oprawa oraz interaktywność akcji, zachęcają konsumentów do tego, aby tegoroczny karnawał spędzili z wyjątkowymi Baryłkami Cocktail. |
Czytaj całość
|
|
24.02.2011. |
Headz Marketing Partner – jeden z wiodących dostawców wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej typu Premium w Polsce – realizuje zimową kampanię dla koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland. Akcja, promująca niezawodny i bezpieczny model RAV4, odbywa się w najpopularniejszych polskich kurortach zimowych, tj.: Zakopane, Szczyrk, Wisła czy Białka Tatrzańska. |
Czytaj całość
|
|
23.02.2011. |
Finał konkursu i wręczanie nagród nastąpiło pierwszego dnia targów RemaDays 2011 -2 lutego- podczas Wieczoru Wystawców w klubie Arco. Na tegoroczną uroczystość przybyło blisko 1 000 gości. Statuetki, już po raz ósmy trafiły w ręce firm, które zostały wybrane w drodze głosowania przez profesjonalistów z branży. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 nast. » koniec »»
|