Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Sex w reklamie - czy nadal kręci konsumentów?
Sex w reklamie - czy nadal kręci konsumentów? Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.03.2011.
Co z tym seksem? Na to pytanie odpowiadamy w nowym numerze magazynu Brief. W treści coveru przedstawiamy artykuł na temat wykorzystywania seksu w działaniach reklamowych i promocyjnych. Odpowiadamy też na pytanie, czy wykorzystywanie wątków i skojarzeń erotycznych nadal działa na konsumentów?  Przedstawiamy legendarną założycielkę sieci sex shop-ów w Niemczech, Beate Uhle, której sklepy mają swoich lojalnych klientów do dziś. W marcowym numerze przedstawiamy także ranking Brief – 30. najbardziej pożądanych ludzi biznesu.

Dodatkowo w zapoczątkowanym w poprzednim numerze cyklu poświęconym mediom i ich wykorzystywaniu przez marketerów w podziale na POE, czyli media paid (płatne), owned (własne) oraz erned (pozyskane) prezentujemy media z kategorii ERNED. Piszemy o tym, jakie narzędzia i możliwości dla marketera kryją się pod tym określeniem oraz z jakimi zagrożeniami wiąże się ich nieumiejętne wykorzystywanie lub pomijanie w komunikacji. Wraz z ekspertami rynku mówimy, jakie warunki muszą być spełnione, by korzystanie z tych mediów było skuteczne i realizowało postawione cele marketingowe.

W numerze marcowym zgłębiamy  również tematykę programów lojalnościowych. Wspólnie z graczami oferującymi prowadzenie programów lojalnościowych (zarówno B2B jak i B2C) przewidujemy przyszłość tych narzędzi marketingowych oraz kierunki rozwoju programów lojalnościowych w Polsce z uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań rodzimych uczestników programów.

W comiesięcznej rubryce „CSR – plusy i minusy” przedstawiamy kolejne dwa komentarze ekspertów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu działających na rodzimym rynku. Oceniają oni trwające lub niedawno zakończone działania będące przykładami wdrażania CSR przez firmy z polskiego rynku.

Zapraszamy do lektury wersji drukowanej magazynu „Brief” i na iPadzie.

Znajdź „Brief” na Facebooku http://www.facebook.com/briefpl

BRIEF
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |