Publicis autorem najlepszej polskiej kampanii w 2010 roku |
20.04.2011. | |
Agencja reklamowa Publicis została zwycięzcą Polskiego Konkursu Reklamy KTR, otrzymując srebro w kategorii „Kampanie” za pomysł i realizację konceptu ‘Serce i Rozum’, promującego produkty Telekomunikacji Polskiej S.A. Agencja reklamowa Publicis zdobyła srebrną statuetkę w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR za kampanię ‘Serce i Rozum’, realizowaną na rzecz Telekomunikacji Polskiej S.A. Złotej statuetki nie przyznano. ‘Serce i Rozum’ to format kreatywny, powołany do życia rok temu w odpowiedzi na ogromną potrzebę zmiany wizerunku marki TP. Firma dotychczas postrzegana jako skostniały monopolista, dzięki emocjonalnemu Sercu i racjonalnemu Rozumowi stała się bliższa konsumentom i zaczęła być lubiana przez Polaków, którzy w obliczu takiego stwierdzenia przyznają, że sami bywają czasem bardziej emocjonalni, a czasem bardziej ‘rozumowi’. Przyczyn sukcesu ‘Serca i Rozumu’ upatrywać należy w tym, że postaci nadały pozytywną osobowość marce TP, pozwoliły konsumentom zbudować z nią więź i zwyczajnie ją polubić. – Kampania ‘Serce i Rozum’ zmienia wizerunek TP przesuwając go ze świata ofert telekomunikacyjnych do zupełnie innej rzeczywistości – dostarczyciela informacji i rozrywki, co moim zdaniem jest najbardziej perspektywiczną pozycją dla tej marki - powiedział Bartłomiej Rams, dyrektor kreatywny Agencji Publicis. Sympatia do ‘Serca i Rozumu’ przekłada się niezmiennie od roku na wyniki wizerunkowe jak i wyniki sprzedaży TP – wzrosty notuje Neostrada, coraz szerzej promowana usługa telewizyjna, a co także bardzo ważne – usłudze telefonii stacjonarnej w zmieniającym się otoczeniu udaje się zachować status quo. Dowodów ogromnej sympatii dla formatu jest wiele – jednym z nich jest z pewnością liczba zwolenników Serca i Rozumu na portalu Facebook – dziś to już ponad 220 tysięcy wiernych fanów, a doświadczenie pokazuje, że z dnia na dzień ich liczba będzie rosła. Innym dowodem niech będzie ponad 400 tysięcy odsłon internetowej (nie wspieranej w telewizji) reklamy ‘Pieprz i sól’ zamieszczonej w serwisie YouTube. – Ta kampania to kolejny przykład długoterminowej, silnie rozpoznawalnej kampanii reklamowej stworzonej przez Publicis, która weszła do polskiej popkultury, języka i bawi konsumentów budując emocjonalną więź z reklamowaną marką – dodał Marek Gargała, CEO Publicis. Przejawem ‘Serce-i-rozumomanii’ jest ogromna popularność maskotek Serca i Rozumu, które przed wejściem do oferty promocyjnej TP osiągały na Allegro cenę 250 zł; były również wysoko licytowane podczas tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Od roku, w trakcie którego powstało już 16 reklam, swoim urokiem i poczuciem humoru ‘Serce i Rozum’ marki TP podbijają serca i umysły Polaków oraz skutecznie przekonują ich do tego, że TP to nie skostniała a nowoczesna firma, potrafiąca odnaleźć się w nowych czasach. To także dynamiczny operator, który zmienia ofertę i sposób komunikowania się – staje się firmą, którą się lubi i z usług której fajnie jest korzystać. To już kolejny – po kampanii zrealizowanej na rzecz Jeronimo Martins dla marki Biedronka – sukces Publicis w Polskim Konkursie Reklamy. Agencja jest jedną z najbardziej docenianych firm reklamowych w Polsce. Od 1993 roku zdobyła kilkadziesiąt nagród, także w światowych konkursach. Publicis |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |