Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Joanna Horodynska kształtuje styl razem z marką DREFT
Joanna Horodynska kształtuje styl razem z marką DREFT Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.03.2011.
Trwa właśnie digitalowa kampania dla płynu do prania marki, DREFT, który wszedł na rynek pod koniec ubiegłego roku. Ambasadorką marki została znana stylistka Joanna Horodyńska, która za pośrednictwem strony dreft.pl oraz dedykowanego kanału na YouTube podpowiada jak modnie i w zgodzie ze sobą kształtować swój własny styl.

Na stronie dreft.pl jej użytkownicy znajdą nie tylko informacje o produkcie, ale również modowe, porady stylistki Joanny Horodyńskiej. Dla odwiedzających stronę powstał specjalnie przygotowany videoblog z aktualizowanymi „lekcjami stylu”, w których Joanna opowiada o przygotowanych przez siebie propozycjach stylizacji. Oglądając „lekcji stylu” widzowie mogą poznać podstawowe i proste zasady komponowania z pomocą dodatków uniwersalnego stroju na rożne okazje korzystając z jednej sukienki. Te specjalnie przygotowane materiały publikowane w odcinkach są również dostępne do oglądania na dedykowanemu temu produktowi kanale YouTube. Dodatkowo użytkownicy strony mogą sami pobawić się modą i wziąć udział w konkursie na własną stylizację gdzie do wygrania jest profesjonalna sesja zdjęciowa oraz bon na zakupy. Aktywnością na stronie dreft.pl towarzyszy trwająca kampania w TV oraz w on-linie wsparta działaniami BTL.

Działania z mediami dla marki Dreft:

Cel kampanii:  Zbudowanie wiarygodnego wizerunku dla nowego płynu marki Dreft i jego właściwości.
Klient: Procter&Gamble
Przedstawiciel klienta: Małgorzata Mejer P&G
Agencja PR: Twenty Four Seven PR
Przedstawiciel Agencji PR: Aneta Zabiegała
Agencja Interaktywna: Interactive Solutions
Przedstawiciel Agencji Interaktywnej: Izabela Iwaniak
Dom mediowy: Mediacom
Przedstawiciel domu mediowego: Anna Krzysiak
Rodzaj aktywności: TV, prasa, Internet, outdoor
Media:  Prasa poradnikowa i lifestyle, TV, Internet.
Czas trwania kampanii digital: luty 2011 r. – kwiecień 2011 r.


OPIS PRODUKTÓW DREFT

DREFT DELICATE & COLOR „Wyróżnia nas kolor!”
Jest to specjalny środek piorący, który minimalizuje ryzyko mechacenia i farbowania ubrań, dzięki czemu zachowuje intensywność ich koloru. Delikatna formuła płynu sprawia, że ubrania stają się miękkie i przyjemne w dotyku. Jest on bezpieczny do prania zarówno jedwabiu, wełny, jak i delikatnych tkanin.

DREFT BABY & SENSITIVE
Delikatny płyn Baby & Sensitive został przetestowany dermatologicznie i uznany za odpowiedni dla osób o wrażliwej skórze, a także dla dzieci i niemowląt. Środek przeznaczony jest do prania delikatnych ubrań wykonanych z szerokiej gamy materiałów.

DREFT BLACK
Dreft Black to specjalny środek piorący, który pomaga zachować intensywność koloru i oryginalny fason ulubionej „małej czarnej”. Dreft Black jest bezpieczny i rekomendowany do prania wszystkich tkanin w ciemnych kolorach i czerni.

 Dreft
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |