Nowa kampania telewizyjna Abry |
24.03.2011. | |
Od 7 marca ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów meblowych Abra w Telewizji Polsat oraz TVN. W kolejnej już kampanii telewizyjnej prezentowane są sylwetki klientów sklepów Abra, którzy dzięki doradztwu sprzedawcy wybierają najlepiej dopasowane do swoich potrzeb meble.
Spoty wyprodukowane zostały w technologii animacji 3D i opisują klientów sieci Abra - ich styl życia oraz potrzeby związane z zakupami mebli. Sprzedawca Abry w odpowiedzi na te potrzeby proponuje odpowiednie rozwiązania. Spoty zawierają również ofertę promocyjno- produktową. -Po analizie wskaźników mediowych i dopasowania do grupy docelowej oraz poziomu oglądalności, zdecydowaliśmy się na ulokowanie nowej kampanii w Telewizji Polsat (kontynuacja poprzednich emisji) oraz po raz pierwszy w telewizji TVN – mówi Piotr Lisowski, Dyrektor Marketingu Abra S.A. Piętnastosekundowe spoty emitowane są podczas znanych i popularnych seriali telewizyjnych m.in. „Szpilki na Giewoncie”, „Hotel 52”, „Prosto w serce” oraz w trakcie najpopularniejszych programów rozrywkowych m.in.: „X-Factor”, „Must be the music” i „Kulinarne rewolucje”. Kampania została przygotowana i wyprodukowana przy współpracy z agencją reklamową Ad Heads z Krakowa. FLAMINGO PR |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |