Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Największa Platforma Reklamowych Mediów Cyfrowych
Największa Platforma Reklamowych Mediów Cyfrowych Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.03.2011.
Polski rynek Digital Signage jest wciąż jeszcze we wczesnej fazie rozwoju. W Polsce nośniki cyfrowe pojawiły się przecież znacznie później niż na Zachodzie. Najbardziej zadziwia fakt, że ten bardzo młody rynek doczekał się już wielu świetnych technologii,  porównywalnych z wdrożeniami w USA czy Europie Zachodniej, a więc technologii na światowym poziomie.

Firma Blue Eyes Media stworzyła unikatową platformę brokerską, która integruje zarządzanie procesami kupna/sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach cyfrowych.  

Największa zaletą Platformy jest błyskawiczny dostęp do oferty nośników, które zostały podzielone na typy, branże oraz grupy odbiorców. Prosta, intuicyjna wyszukiwarka powoduje szybką wymianę informacji i tym samym skrócenie czasu pozyskania klienta. Na dzień dzisiejszy w Platformie można znaleźć ponad 1200 cyfrowych nośników reklamowych, z czego znaczna cześć jest na wyłączność sprzedaży przez spółkę Blue Eyes Media.

Ze względu na niezwykle rozdrobniony rynek mediów cyfrowych znalezienie dostawców określonych nośników zajmuje długie godziny. Stworzenie oferty dla klienta z opisem nośników, ich lokalizacją czy zdjęciami to droga przez mękę , która niestety wydłuża czas pracy, a czasem zniechęca Media Plannerów do zakupu mediów, bo przecież Dom Mediowy nie będzie się kontaktował z każdym z dostawców osobno, a skorzysta raczej z brokera, któremu zleci przygotowanie kompleksowego zestawienia.

„Celem Platformy Blue Eyes jest wprowadzenie na rynek nowych standardów zakupu mediów cyfrowych, przy założeniu, że najważniejszy jest czas, rzetelna informacja i szeroka oferta przy wyborze mediów” powiedziała Joanna Pełech Prezes Zarządu firmy Blue Eyes Media.  „Liczymy na to, że konsolidacja rynku Digital Signage spowoduje jego bardzo dynamiczny rozwój”.

Dzięki intuicyjności Platformy, jej funkcjonalności oraz swobodzie w poruszaniu istnieje możliwość dopasowania kampanii do założonych celów, strategii oraz wysokości budżetu w ciągu 3 minut. Wrzucając do koszyka kolejne ekrany, w błyskawicznym czasie tworzymy spersonalizowaną ofertę.

Platforma jest projektem autorskim, dedykowanym i została od podstaw zaprojektowana uwzględniając jej przyszły rozwój. Przy jej budowie zostały dobrane zaawansowane technologie informatyczne, nad wdrożeniem których pracowała grupa doświadczonych programistów.

Blue Eyes Media
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |