Eurosport aktywny online - ruszyła "Gra zespołowa" |
24.07.2009. | |
Na początku lipca ruszyła kampania Eurosport zaplanowana przez internetowy dom mediowy ACR, realizacją projektu zajęła się agencja interaktywna EVO.
Celem kampanii jest budowanie bazy mailingowej, a docelowo regularna komunikacja z lojalnymi użytkownikami. Kampania w Internecie ma charakter konkursu polegającego na rekomendacji znajomym dedykowanej strony konkursowej i dzięki temu zebraniu jak największej ilości punktów. Eurosport przygotował atrakcyjne nagrody, m.in. laptopy, odtwarzacze MP4. Zakończenie konkursu przewidziano na 31 lipca 2009. Kampania skierowana jest do wąskiej grupy celowej i promowana jest e-mailingami z portali Wirtualna Polska i O2. Strona specjalnie dedykowana do konkursu jest dostępna pod adresem: http://konkurs.eurosport.pl/ . K2 |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |