Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Agencja REDage dla marki Lavazza
Agencja REDage dla marki Lavazza Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.07.2009.
Agencja REDage rozpoczęła współpracę z marką Lavazza, jedną z najbardziej znanych marek kaw na świecie. Agencja przygotowała kreację WWW oraz mechanizm konkursu „Rzymskie Wakacje”, który jest głównym elementem rozpoczętej 20 lipca kampanii reklamowej kawy Lavazza.

Lavazza to marka kawy z segmentu Top Premium i jedna z najbardziej znanych kaw na świecie. Rozpoczęte przez Strauss Cafe Poland działania mają na celu budowanie wizerunku i świadomości marki Lavazza wśród konsumentów oraz zwiększenie ich lojalności. Dlatego głównym elementem kampanii jest konkurs „Rzymskie Wakacje” i program lojalnościowy.

Mechanizm uczestnictwa w konkursie opiera się na rejestracji na stronie www.lavazzaclub.pl i zakupie dowolnego produktu biorącego udział w promocji: Qualita Oro, Caffe Espresso, Il Perfetto Espresso, Caffe Crema, Crema e Gusto, Il Mattino czy Qualita Rossa. Nagrodami w konkursie są wycieczki do Rzymu oraz gadżety z najnowszymi kreacjami marki Lavazza.

Razem z klientem szukaliśmy takiej formy promocji, która z jednej strony pozwoli zaprezentować pełną gamę produktów, a z drugiej da nam szansę na budowę lojalnej grupy konsumentów. Bardzo ważne było też pokazanie charakteru kawy Lavazza, jej przynależności do marek premium oraz silne nawiązanie do włoskich korzeni i tradycji. - mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, dyrektor zarządzająca agencją REDage.

Wśród nagród są między innymi zegarki S.T.A.M.P.S., z limitowanej i wykonanej specjalnie dla marki Lavazza kolekcji Znaczki Czasu. Wyróżniają się unikalnym wzornictwem i charakterystycznym włoskim designem. Prawdziwym rarytasem dla kolekcjonerów jest także kalendarz ścienny „Lavazza Calendar – Espress Yourself”. Od 1993 rodzina Lavazza zaprasza największych światowych fotografów do współtworzenia kalendarza inspirowanego filiżanką kawy. W tym roku jest nią Annie Leibovitz, jedna z największych współczesnych fotografików. Przygotowane przez Leibovitz prace to fotograficzny przewodnik po włoskiej kulturze i włoskim stylu życia.

Konkurs „Rzymskie Wakacje” będzie trwał od 20 lipca do 30 września. Będą mu towarzyszyć działania reklamowe w mediach tradycyjnych. Strona konkursowa dostępna jest pod adresem:
www.lavazzaclub.pl

REDage
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |