Wakacyjny Konkurs Jedynki TVP z One-2-One |
27.07.2009. | |
One-2-One Media Solutions obsługuje konkurs SMS-owy dla widzów TVP1. Wakacyjny Konkurs Jedynki to świetna zabawa dla telewidzów, a także ważny element komunikacji marketingowej wykorzystujący targetowanie behawioralne.
Wakacyjny Konkurs Jedynki zaczął się 6 lipca i potrwa do 30 sierpnia. – Działamy w modelu biznesowym, który jednocześnie generuje przychody w czasie kampanii i buduje ich źródło w przyszłości – mówi Aleksandra Burzych z One-2-One. Agnieszka Szulim-Badziak, prowadząca Wakacyjny Konkurs Jedynki podróżuje po Polsce, pokazując uroki wakacji oraz zachęcając widzów do udziału w konkursie. Codziennie 6-9 osób wygrywa nagrodę 500 zł w ciągu 15 minut od emisji zwiastuna na antenie TVP (wygrywa się „tu i teraz”). Tygodniowo organizator zapewnia 50 nagród po 500 zł. Na koniec konkursu do wygrania jest samochód – Mercedes GLK. Wysyłając kolejne SMSy uczestnik ma szansę zdobyć nie tylko Mercedesa, ale też dodatkowe nagrody (pieniądze na podatek od auta, ubezpieczenie i paliwo na cały rok). Ważnym elementem promocji wakacyjnego konkursu jest budowa – na podstawie aktywności SMSowych bazy wiedzy o widzach, którą w przyszłości TVP wykorzysta w działaniach informacyjnych i marketingowych. Do realizacji tego przedsięwzięcia służy „Mobile Advertising Platform”, autorski system targetowania behawioralnego przygotowany przez One-2-One. Więcej informacji www.mapplatform.pl Q&AConsulting |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |