Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Impreza zamykająca pierwszy etap konkursu Mojito Mix&Play wydarzeniem minionego weekendu
Impreza zamykająca pierwszy etap konkursu Mojito Mix&Play wydarzeniem minionego weekendu Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.07.2009.
24 lipca w łódzkim klubie Elektrownia odbyła się impreza z cyklu Bacardi Mojito Night Party, zorganizowana w ramach konkursu Mojito Mix&Play.

Konkurs, składający się z trzech oddzielnych etapów, skierowany jest do wszystkich, którzy uwielbiają klubowe życie i są gotowi wziąć udział w zabawie, tworząc swój własny klip z imprezy.

Piątkowa impreza była nagrodą główną dla zwyciężczyni pierwszego etapu – Pauliny Mandel oraz grupy jej 50 znajomych. Do ich dyspozycji Bacardi oddało ekskluzywny VIP room, w którym osobisty barman przez całą noc serwował orzeźwiające drinki mojito. Wszyscy bawili się do białego rana.

Klub szybko zapełnił się po brzegi, a lekki chillout, płynący z głośników, ustąpił miejsca dynamicznym klubowym rytmom, połączonym z żywymi instrumentami.

O niepowtarzalną atmosferę imprezy zadbali rezydenci Elektrowni oraz zaproszeni goście: DJ ZET, Krzysztof Sandecki i grupa PAPADRAM Roots Drums Band. Jedną z atrakcji był też specjalny pokaz barmański.

? Nie zapomnę tej imprezy do końca życia. Dzięki udziałowi w konkursie Mojito Mix&Play i wygraniu głównej nagrody wszyscy moi znajomi po raz pierwszy mogli bawić się razem na jednej imprezie. – powiedziała Paulina.

Bacardi Mojito Night Party zakończyło się wręczeniem zwyciężczyni konkursu symbolicznej 3-litrowej butelki Bacardi i zaproszeniem wszystkich obecnych na sali gości do udziału w konkursie.

Do wygrania jest kolejna impreza. Wystarczy wybrać kilka imprezowych zdjęć i zmiksować je w oryginalny klip. Więcej o konkursie na stronie www.mojito.pl



Bacardi to najbardziej znana marka z portfolio Grupy Bacardi-Martini. Nazwa jest zastrzeżona dla najprzedniejszych destylatów z trzciny cukrowej – rumów. Marka jest obecnie liderem na rynku rumów, od dłuższego czasu jest też jednym z najlepiej sprzedających się produktów alkoholowych na świecie. Sprzedawany w ponad 180 krajach rum Bacardi cechują wysoka jakość, tradycja, oryginalność i wyśmienity smak. Markę stworzył Don Facundo Bacardi, w 1862 roku. Gładki, lekki, biały rum stał się prawdziwym hitem. Jest podstawą najpopularniejszych na świecie i ulubionych drinków konsumentów – Bacardi z Colą Original Cuba Libre (Bacardi, cola i limonka) oraz Bacardi Mojito The Original i Bacardi Daiquiri

Partner of Promotion
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |