Wrześniowy numer "MANAGER MBA" |
03.09.2010. | |
1. września br. ukazał się kolejny numer magazynu „MANAGER MBA”. Na okładce jesiennego wydania jeden z najbardziej znanych światowych managerów Lutz Bethge – prezes Montblanc. Tylko w tym jedynym ekskluzywnym wywiadzie, jakiego udzielił polskiej prasie, wyjaśnia na czym polega sukces marki.
Lutz Behege odsłania w „MANAGER MBA” nieznane fakty dotyczące Montblanc, omawia reguły zarządzania koncernem, a także dzieli się własnymi zainteresowaniami. Ponadto w dziale Rynek wstydliwe kulisy końskiego biznesu, będącego kiedyś polską specjalnością. Czyli - co kryje się za fasadą aukcji koni arabskich. Poza tym: Zaskakujący case firmy Polaroid, która dokonała reaktywacji… zanim udało się jej upaść. Krótka historia firmy „Bastion”, którą tworzą trzej młodzi managerowie mogący się pochwalić wyjątkowymi międzynarodowymi karierami i dyplomami najlepszych światowych uczelni. W dziale Ludzie – portret Katarzyny Kompowskiej, która stworzyła polski Coface i Mateusza Sella – syna twórcy legendarnego programu antywirusowego MKS-Vir. We wrześniowym numerze „MANAGER-a” także obszerne case study największej polskiej inwestycji po 1989 roku – programu 10+ Grupy Lotos oraz wywiad z prezesem firmy, Pawłem Olechnowiczem, o przyszłości polskiego rynku paliw. W dziale Raport – analityczne materiały, przygotowane przez najlepszych polskich specjalistów branży, poświęcone rynkowi energii odnawialnych oraz rynkowi nieruchomości. Jak co miesiąc felietony wybitnych publicystów współpracujących z „MANAGER-em”, m.in. Wojciecha Giełżyńskiego, Andrzeja Nierychły i Wiktora Legowicza oraz krótki wywiad, którego Charlie Watts, perkusista Rolling Stones, a zarazem świetny inwestor, udzielił Andrzejowi Mrozińskiemu. MANAGER MBA ukazuje się na polskim rynku wydawniczym w nakładzie 53 tys. egzemplarzy. Pismo skierowane jest do managerów oraz przedstawicieli wolnych zawodów. To magazyn ekonomiczno-biznesowy, który stanowi nie tylko kompendium wiedzy przydatne w zarządzaniu firmą, ale również porusza tematy związane z pozazawodowymi zainteresowaniami managerów m.in. aktywnym wypoczynkiem i ciekawymi formami spędzania wolnego czasu. W każdym numerze prezentowane są sylwetki najlepszych managerów oraz raporty dotyczące poszczególnych dziedzin biznesu. To także przewodnik po najnowszych trendach ze świata motoryzacji, technologii, mody i wzornictwa MANAGER MBA |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |