Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Rusza sieć Radio PLUS
Rusza sieć Radio PLUS Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.09.2010.
Od 6 września Radio PLUS - Miłego dnia! rusza z nowym zasięgiem i nową ramówką. W efekcie porozumienia Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Time sieć będzie liczyła 21 stacji.

Wraz z jesienną ramówką na antenie Radia PLUS pojawią się nowe programy i prezenterzy. Zjednoczona sieć Radia PLUS stawia na miłą dla ucha muzykę, lokalność, kontakt ze słuchaczem i dobrą publicystykę, której gwarancją będą nowi i dotychczasowi autorzy. Marek Zając poprowadzi poniedziałkową audycję "Kościół według Marka", Piotr Zworski we wtorki - "Rozmawiamy o czym chcemy", a w niedziele - "Kościół - wczoraj, dziś, jutro", Marcin Bąk w środy - "Historia po zmroku", Iwona Demska w czwartki - "Plus znaczy więcej", Anna Popek w soboty - "Popek, kultura i gwiazdy", Artur Moczarski w niedziele - "Ósma godzina czytań", Patrycja Michońska w niedziele - "Pasjonaci", Mira Jankowska w niedziele - "Kochaj i rób co chcesz (czyli Mistrzowska Akademia Miłości)". Większość wieczornych audycji będzie miała formę interaktywnej dyskusji z udziałem słuchaczy.

Programy nowej sieci Radia PLUS będą dotyczyły różnych obszarów zainteresowania i życia człowieka. Dodatkowo zostaną uzupełnione je krótkimi serwisami: kulturalnymi, auto-moto, na temat zdrowia, urody, a przede wszystkim różnymi formami serwisów lokalnych.

Najistotniejsze wiadomości lokalne, w tym o sytuacjach drogowych i pogodowych, znajdą miejsce m.in. w porannym paśmie "Nowy dzień wstaje w Radiu PLUS", a dzień pracy o 16 zwieńczy reporterski magazyn lokalny "Co się święci w..." wydłużony serwisami informacyjnymi z regionu.

Jednym z najważniejszych elementów Radia PLUS - Miłego dnia! jest specjalnie dobrana, pogodna i przyjazna muzyka z formatu soft AC. Dzięki współpracy z VOX FM, dotychczasowa baza muzyczna zostanie wzbogacona o przeboje starsze ("zawsze młode"), a przynależące do tego formatu. Na antenie pojawią się również nowe audycje muzyczne.

Efektem porozumienia Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Time w sprawie połączenia sieci Radia PLUS jest nie tylko spójna ramówka programowa, ale również strategie sprzedażowa, marketingowa i promocyjna. Wszystkie dotychczasowe stacje sieci VOX FM włączone w projekt (oprócz stacji VOX FM w Warszawie) wraz z nową nazwą przyjmą "plusową" identyfikację wizualną marki i format strony internetowej.

6 września Grupa Eurozet i Grupa Radiowa Time rozpoczynają równoległą sprzedaż czasu antenowego nowej sieci PLUS (13 stacji PLUS i 8 VOX FM). Do końca września reklamę można zlecać według kalkulacji opartej na sumie dotychczasowych cenników sieciowych Radia PLUS i VOX FM. Tym samym po 6 września przestają obowiązywać oferty cząstkowe tych sieci. Nowy, wspólny cennik zostanie wprowadzony od października, a jego szczegóły będą znane w połowie września.

Radio PLUS

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |