Tokyo Game Show w HYPERZE |
03.09.2010. | |
HYPER, blok programowy emitowany w paśmie telewizji ZigZap, zaprasza widzów w weekend 24-26 września na relacje z targów gier Tokyo Game Show. Jednocześnie, w trakcie trwania targów, na stronie www.hyper.pl będą umieszczane materiały filmowe i zdjęciowe wysyłane na bieżąco z Tokio przez reporterów HYPERA.
Tokyo Game Show to targi gier wideo, które odbywają się od 1996 roku w Tokio. Podczas imprezy miasto staje się na kilka dni mekką dla setek twórców i tysięcy odwiedzających z całego świata. Tegoroczne targi odbędą się w dniach 16-19 września. W trakcie ich trwania na stronie www.hyper.pl będą zamieszczane materiały filmowe i zdjęciowe z imprezy. Natomiast w weekend 24-26 września, codziennie o godz. 21:00, na antenie HYPERA zostaną wyemitowane półtoragodzinne relacje z Tokyo Game Show. Kampania wspierająca emisję Tokyo Game Show w HYPERZE wystartuje 17 września i zostanie przeprowadzona w Internecie. Bannery zawisną w takich serwisach, jak gamezilla.pl, gamecorner.pl czy polygamia.pl. Kampanię wesprą intensywne działania ePR-owe, które przeprowadzi agencja ARBO Vision oraz konkurs sms-owy komunikowany na antenie HYPERA oraz kanałów należących do spółki CANAL+ Cyfrowy. Za zakup mediów odpowiada agencja Intelligent Decisions Training Company. HYPER |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |