Wielkanocna kampania BAKALLAND |
19.02.2010. | |
W marcu rozpocznie się świąteczna kampania reklamowa BAKALLAND. Podobnie jak w okresie przed Bożym Narodzeniem, wspieranymi produktami będą: masa makowa, bakalie oraz masy krówkowe – które pod koniec 2009 roku poszerzyły portfolio firmy. Jest to już druga po relaunchu marki kampania BAKALLAND.
Trzytygodniowa kampania rozpocznie się 8 marca i będzie obecna w największych stacjach telewizyjnych. 15 sekundowe spoty reklamowe z produktami BAKALLAND emitowane będą w ogólnopolskich stacjach, m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TVP3, TV4. Kampania jest kierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 30 - 59 lat. Planujemy dotrzeć do 81,5% osób z naszej grupy docelowej, która liczy ok. 3 577 000 odbiorców – mówi Izabela Kościów, Marketing Manager BAKALLAND. Szacujemy, że każdy konsument z grupy docelowej obejrzy naszą reklamę średnio 4,5 razy. W ten sposób cała kampania wygeneruje 13 234 900 kontaktów. Wielkanocna kampania BAKALLAND wsparta zostanie również działaniami w prasie konsumenckiej. Sponsorowane rubryki z przepisami oraz konkursy dla czytelników pojawią się w najpopularniejszych pismach poradnikowych oraz kulinarnych: Olivia, Poradnik Domowy, Przyjaciółka, Przyjaciółka dodatek Wielkanoc, Pani Domu, Tina, Kobieta i Życie, Świat Kobiety, Kuchnia, Moje Gotowanie. Świąteczna kampania obejmie także wybrane portale internetowe. Za kreację kampanii, planowanie oraz zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Mediaedge:cia. Liberty Group |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |