Polly Pocket - nowa postać w bajkowym świecie czasopism Egmontu |
22.02.2010. | |
Polly Pocket to nowy dwumiesięcznik w ofercie wydawniczej Egmontu, skierowany do dziewcząt w wieku od 6 do 9 lat. Jego bohaterką jest laleczka Polly – nowoczesna dziewczynka, córka milionera, która interesuje się modą i nowinkami technologicznymi. Znana z popularnej serii zabawek lalka Polly kocha zwierzęta i ma swoich małych pupili. Jest bardzo towarzyska, lubi spędzać czas ze swoimi przyjaciółkami, którymi są Lea, Shani i Lila.
Dwumiesięcznik Polly Pocket wyróżnia bardzo kolorowa szata graficzna. W magazynie znajdują się: komiks z przygodami Polly, opowiadanie, Mój Malutki Zeszyt, czyli strony z zagadkami i kolorowankami do wyjęcia i złożenia w mini-książeczkę, testy, porady, i zabawy, np. Ubierz Polly - z ubrankami do wycięcia. Do każdego numeru dołączony jest prezent – firmowa zabawka lub akcesoria dla dziewczynek. W pierwszym numerze to neonowa lampka, która świeci, migocze i zmienia kolory! Wprowadzenie pisma na rynek wsparte jest kampanią telewizyjną i reklamą w tytułach własnych Egmontu. Kreację przygotowała agencka DSK, planowaniem medió zajął się dom mediowy MPG. Premiera wydawnicza 3.03.2010, cena: 7,50 zł. Więcej na www.egmont.pl oraz www.Quki.pl Dwumiesięcznik w sprzedaży od 3.03.2010. Egmont Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |