Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Kampania Anatola potrwa do końca marca - do wygrania meble dla niemowlaka
Kampania Anatola potrwa do końca marca - do wygrania meble dla niemowlaka Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.02.2010.
Od połowy lutego do końca marca br. potrwa kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta - pierwszej na rynku zbożowej kawy ekspresowej do zaparzania w saszetkach. Działania obejmą prasę, Internet oraz dodatkowe aktywności prosprzedażowe. Dla internautów zaplanowano konkurs na stronie www.delecta.pl.

Kampania, o charakterze edukacyjnym i wizerunkowym, ma na celu ekspozycję walorów kawy Anatol, takich jak - brak kofeiny i naturalne składniki. W komunikacji podkreślono fakt zgodności produktu z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi, poparty udziałem w programie "Wiem, co wybieram" oraz pozytywną rekomendacją Polskiego Towarzystwa Dietetyki.

Adresatem działań są kobiety w ciąży i młode mamy karmiące piersią, które w tak ważnym momencie życia powinny ze szczególną troską zwrócić uwagę na swoją dietę.

Ze względu na specyfikę grupy docelowej dobrano nośniki komunikatu. Ogłoszenia reklamowe, wsparte insertem próbek kawy Anatol o smaku waniliowym, ukażą się w prasie parentingowej. W Internecie kampania obejmie tematyczne portale dla rodziców oraz wyszukiwarki Google. Dodatkowo, na stronie www.delecta.pl/konkurs.php zaplanowano konkurs dla internautów, w którym do wygrania jest nowość marki Baby Vox – komplet mebli "Magnolia" dla niemowlaka oraz atrakcyjne nagrody pocieszenia dla młodych mam.

Kampanii towarzyszyć będą działania prosprzedażowe. Na początek marca zaplanowano emisję limitowanej edycji Anatola klasycznego w rodzinnej puszce - 50 szt. saszetek (standardowe opakowania zawierają 20 i 35 szt.). Ponadto, w czasie trwania kampanii zostanie zrealizowana promocja on-pack – do najpopularniejszych ciast Krówka i Karpatka Delecta producent dołączy saszetki kawy Anatol o smaku wanilii gratis.

Media do kampanii w prasie i Internecie zakupił Starcom Next. Kreacje ogłoszeń prasowych oraz projekt opakowania Anatola w puszce opracowała Agencja Lemon Tree. Za kreację w Internecie odpowiada Agencja Tribald DB. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Kolterman Media Communications
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |