Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Walk The Line międzynarodowo dla Klosterfrau
Walk The Line międzynarodowo dla Klosterfrau Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.01.2011.
Walk The Line przygotowała międzynarodową kampanię reklamową dla Klosterfrau . Celem działań jest wprowadzenie na rynek nowych tabletek od bólu gardła dla dzieci junior-angin.
Agencja, w ramach kampanii prowadzonej pod hasłem „Dla gardła pociechy”, przygotowała  piętnastosekundowy, animowany spot telewizyjny oraz materiały promocyjne do punktów sprzedaży.

Kampania obejmuje kraje Europy Środkowo-Wschodniej, m.in.: Polskę, Czechy, Słowację i Słowenię.
Jest to kolejny, międzynarodowy projekt realizowany przez Walk The Line dla firmy Klosterfrau.

Walk The Line

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |