Walk The Line międzynarodowo dla Klosterfrau |
17.01.2011. | |
Walk The Line przygotowała międzynarodową kampanię reklamową dla Klosterfrau . Celem działań jest wprowadzenie na rynek nowych tabletek od bólu gardła dla dzieci junior-angin.
Agencja, w ramach kampanii prowadzonej pod hasłem „Dla gardła pociechy”, przygotowała piętnastosekundowy, animowany spot telewizyjny oraz materiały promocyjne do punktów sprzedaży. Kampania obejmuje kraje Europy Środkowo-Wschodniej, m.in.: Polskę, Czechy, Słowację i Słowenię. Jest to kolejny, międzynarodowy projekt realizowany przez Walk The Line dla firmy Klosterfrau. Walk The Line |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |