Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Agros Nova reklamuje w telewizji koncentrat Łowicz w nowym opakowaniu
Agros Nova reklamuje w telewizji koncentrat Łowicz w nowym opakowaniu Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.01.2011.
Dziś startuje silna kampania koncentratu Łowicza (Agros Nova).  30-sekundowy spot promuje zalety nowego opakowania koncentratu, które - według analiz producenta - będą budowały przewagę konkurencyjną produktów Łowicza na rynku.

Po dokładnych badaniach konsumenckich, Agros Nova zdecydowała się na zmianę kształtu słoika, polegającą na poszerzeniu jego górnej części oraz wieczka. Zmiana jest nieznaczna, ale została doceniona przez konsumentki, które teraz mogą gotować zupę pomidorową używając tylko jednej dużej łyżki. „Taka mała zmiana, a taka wygoda” – oceniały konsumentki podczas badań jakościowych. Cytat wykorzystany został w treści spotu.

Od dzisiaj reklama jest emitowana we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów adresowanych do kobiet. Hasło kampanii brzmi: „Koncentrat Łowicz w sam raz dla dużej łyżki”, a bohaterami spotu są sympatyczni członkowie rodziny kuchennych sztućców, dobrze znani z wielu poprzednich kampanii marki Łowicz.

Kampania została zrealizowana przez agencję DDB Warszawa oraz dom mediowy MediaCom.
Łowicz jest wiceliderem kategorii koncentratów z udziałami 14,2%. Łącznie z markami Kotlin i Włocławek, które znajdują się w portfolio producenta, udziały Agros Nova w rynku koncentratów wynoszą 20,6%.                         


ŁOWICZ jest od lat liderem rynku sosów gotowych mokrych oraz produktów dżemowych (w tym poszczególnych kategorii tego segmentu, tj. dżemów, konfitur, powideł, żurawiny i borówki), wiceliderem w sprzedaży koncentratu pomidorowego oraz trzecią marka na rynku dań gotowych i syropów owocowych.

Marka ŁOWICZ oferuje szerokie portfolio przetworów owocowo-warzywnych (38 pozycji asortymentowych):
- dżemy (10 wariantów smakowych),
- konfitury (8 wariantów smakowych),
- powidła węgierkowe, żurawinę i borówkę,

- syropy owocowe (10 wariantów smakowych),
- owoce w puszce (3 pozycje asortymentowe),
- koncentrat pomidorowy,

oraz potraw gotowych (21 pozycji asortymentowych):
- doskonałe sosy gotowe w słoikach (7 wariantów smakowych);
- tradycyjne dania warzywno – mięsne (8 produktów);
- Kociołek do syta (6 produktów).

Agros Nova
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |