Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowa kampania FRoSTY w międzynarodowych smakach
Nowa kampania FRoSTY w międzynarodowych smakach Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.01.2011.
Gorące hiszpańskie wieczory w międzynarodowym towarzystwie – to motyw przewodni nowej kampanii wizerunkowej FRoSTY. Akcja marketingowa wiodącego na rynku producenta mrożonej żywności rozpoczyna się dziś i potrwa do 27 lutego br. Celem działań jest zwiększenie świadomości produktów FRoSTY – dań gotowych i podkreślenie ich międzynarodowego charakteru.

Kampania przygotowana przez FRoSTĘ obejmuje spot reklamowy, konkurs konsumencki oraz działania w serwisie Facebook. Spoty reklamowe w dwóch wersjach 15 i 30 sekundowych, pojawią się w TVN, TVN Mix, TVP i ATMedia. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Bohaterowie nowego spotu reklamowego to ekspert kulinarny Piotr oraz jego przyjaciółka z Barcelony – Maria. Wspólnie przyrządzają oryginalne hiszpańskie danie – Paellę i spędzają romantyczny wieczór we dwoje. Zrealizowany na potrzeby kampanii spot obrazuje klimat hiszpańskich wieczorów
i przyjemność przyrządzania dań gotowych FRoSTY.

Na początku lutego br. na stronie internetowej FRoSTY rozpocznie się fotograficzny konkurs konsumencki „Hiszpańskie Inspiracje”. Został on przygotowany specjalnie dla miłośników Hiszpanii.

Działania w serwisie Facebook będą oparte o kulinarne podróże Piotra po świecie. Internauci poznają tam najsłynniejsze dania ze wszystkich kontynentów. Na fan page’u FRoSTY będzie można także śledzić na bieżąco przebieg konkursu konsumenckiego.

Spot reklamowy dostępny jest w serwisie YouTube pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=J52j2Bp0IE8
Więcej informacji na www.frosta.pl oraz www.facebook.com/frosta.polska

FRoSTA

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |