Biuro Reklamy INFOR Biznes z nową ofertą w Internecie |
14.01.2011. | |
INFOR Biznes podjął decyzję o samodzielnej sprzedaży reklamy w Internecie i tym samym zakończeniu współpracy na wyłączność z firmą ARBOMedia, czego efektem jest rozbudowa własnych struktur sprzedażowych.
„Aktualnie dysponujemy wystarczającym zasięgiem w sieci i doświadczeniem pozwalającym bezpośrednio oferować rynkowi atrakcyjną ofertę reklamową. Będziemy współpracować zarówno z pośrednikami, jak i bezpośrednimi reklamodawcami na zasadach rynkowych” – mówi Jan Jaworowski wiceprezes odpowiedzialny za Internet w Spółce INFOR Biznes. Biuro Reklamy INFOR Biznes reprezentuje całą Grupę INFOR PL w Internecie. Obecna oferta reklamowa obejmuje m.in. 2 pakiety tematyczne: Pakiet Styl Życia (Dziennik.pl; Gotujmy.pl Kuchnia.wieszjak.pl; Kobieta.wieszjak.pl; Rynekmedyczny.pl; Moto.wieszjak.pl) i Pakiet Biznes-Finanse-Prawo (Gazetaprawna.pl; Forsal.pl; Dziennik Internautów; TotalMoney.pl; Serwisy INFOR Expert; Prawnik.pl; WieszJak.pl). Według najnowszego raportu Megapanel PBI/Gemius z października 2010 r. Grupa INFOR PL odnotowała ogółem blisko 4,5 mln RU (realnych użytkowników), a w kategorii Biznes-Finanse-Prawo blisko 2,7 mln RU (realnych użytkowników). Grupa INFOR PL to m.in. serwisy: gazeta prawna.pl; dziennik.pl; forsal.pl; Infor.pl; WieszJak.pl; Gotujmy.pl; Rynekmedyczny.pl; prawnikow.pl; prawnik.pl; di.com.pl; TotalMoney.pl; Grupa INFOR PL |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |