Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowa kampania reklamowa Komfort. Kolejna odsłona zmian wizerunkowych sieci
Nowa kampania reklamowa Komfort. Kolejna odsłona zmian wizerunkowych sieci Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.06.2015.


W Komforcie rozpoczęła się nowa odsłona akcji promocyjnej „3 x tak”. Działania wspierać będzie kampania reklamowa. Od 23 czerwca emitowane będą dwa nowe spoty telewizyjne, prezentujące promocyjne oferty w dwóch segmentach produktów: paneli laminowanych oraz wykładzin dywanowych. Kampania odzwierciedla zmiany wizerunkowe, które wdraża marka.

Dwa nowe spoty TV
Reklamy Komfortu konsekwentnie odnoszą się do procesu wybierania produktów i podejmowania decyzji, jednocześnie ukazując różnorodność oferty, atrakcyjne okazje cenowe oraz profesjonalne doradztwo, które jest jednym z wyróżników sieci.
Akcja spotu toczy się w jednym z nowych, zaaranżowanych w nowoczesnej formule  salonów sieci. Pojawili się również nowi bohaterowie: nowy doradca Komfort, a także klienci - para z kilkuletnią córką. Sympatyczna i rezolutna dziewczynka, w sposób jasny i klarowny definiuje potrzeby zakupowe swojej rodziny, a doradca Komfort pomaga znaleźć na nie odpowiedź.

Spoty można obejrzeć tu: https://www.youtube.com/user/sklepykomfort

Zmiany wizerunkowe
Kampania jest kolejnym elementem zmian wizerunkowych, które wdraża marka.
„Marka Komfort przechodzi metamorfozę. Składają się na nią nowocześnie zaaranżowane i multimedialne salony sklepowe, nowe kolekcje produktów, nowy sposób komunikacji marki, a także nowy serwis internetowy. Każda kampania jest ważnym elementem budowania wizerunku naszej sieci. Naszym celem jest nie tylko budowanie emocjonalnego związku Klienta z marką, ale również pokazanie eksperckości i nowego wymiaru zakupów w sklepach Komfort”. – dodaje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy Komfort S.A.

W sezonie remontowym
Nowa kampania rozpoczyna się 23 czerwca. Timing związany jest z początkiem wakacji - czasem, który wiele osób wykorzystuje do prac wykończeniowych, przeprowadzenia remontu czy odświeżenia mieszkania.
Dwa 15-sekundowe spoty emitowane będą w TVN, TVP1, TVP2 oraz na kanałach tematycznych. Kampania „3 x tak” realizowana będzie również w radio, internecie, outdoorze oraz w POS (bannery, hangery i plakaty). Informacja o promocjach pojawiła się również na nowej stronie internetowej marki Komfort: www.komfort.pl
Kreację reklam telewizyjnych przygotował dział marketingu Komfort we współpracy z domem produkcyjnym. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink.







W ofercie sklepów sieci Komfort znajduje się szeroki wybór podłóg: paneli, podłóg drewnianych, wykładzin dywanowych i elastycznych oraz dywanów. Sklepy zapewniają również profesjonalne doradztwo oraz specjalistyczne usługi: montaż paneli, podłóg drewnianych i wykładzin oraz obszywanie i wycinanie dowolnych kształtów z wykładzin.

Sklepy KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Sklepy KOMFORT (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:


































 


kredyt gotówkowy


| PressBox | BIZNET24.PL | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |