ALUPROF z kampanią reklamową w telewizji |
08.09.2015. | |
Wraz z początkiem września, w największych polskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania reklamowa firmy ALUPROF, wiodącego europejskiego dystrybutora systemów aluminiowych dla budownictwa. Składają się na nią 8 sekundowe billboardy sponsorskie w dwóch wersjach. Kampania odbywa się pod hasłem „Tworzymy z aluminium". Spoty będzie można oglądać do końca miesiąca w czołowych stacjach telewizyjnych. Dwie wersje billboardów sponsorskich będą emitowane zarówno na kanałach uniwersalnych: TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, jak i tematycznych: TVP INFO, TVN24 Biznes i Świat. Dodatkowo rozszerzona, 30 sekundowa wersja video, pojawi się na popularnych portalach internetowych, m. in.: WP, ONET oraz INTERIA. - Kampania prezentuje rozwiązania firmy ALUPROF dla budownictwa, dzięki wykorzystaniu których oblicze Polski zyskuje nowoczesny wygląd, na miarę XXI wieku. - Poprzez telewizyjną kampanię reklamową chcemy pokazać opinii publicznej firmę ALUPROF jako producenta nowoczesnych rozwiązań dla budownictwa: fasad, drzwi, okien czy rolet. Prezentujemy w niej ekskluzywne budynki wykonane na systemach ALUPROF, które są dumą Polski - tłumaczy Tomasz Grela, Prezes Zarządu firmy. - Fabuła spotów prezentuje potencjał, jaki tkwi w aluminiowych produktach i systemach dla budownictwa. - Produkty ALUPROF są wykorzystane w inwestycjach o różnej skali: od domów jednorodzinnych po stadiony - twierdzi Bożena Ryszka, Kierownik Działu Marketingu i PR ALUPROF SA. - Dlatego zdecydowaliśmy się na dwie wersje spotu: pierwszy z nich prezentuje rozwiązania, które każdy może zastosować we własnym domu. W ostatnich kadrach drugiego spotu można zobaczyć natomiast takie obiekty jak: wrocławski Sky Tower, Stadion Narodowy w Warszawie, PGE Arena Gdańsk, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny czy Prosta Tower - dodaje. ALUPROF ma miliony metrów kwadratowych doświadczenia w tworzeniu z aluminium. Prężnie działa nie tylko na rynku polskim, gdzie jest liderem w branży, lecz także na rynkach zagranicznych: w Anglii, Irlandii, Niemczech, Czechach czy USA. - To pierwsza tak duża kampania reklamowa ALUPROF - firmy, produkującej innowacyjne, aluminiowe systemy dla budownictwa, które zmieniają polską rzeczywistość w kategorii architektura. Filmy przedstawiają to, czym zajmuje się na co dzień polskie przedsiębiorstwo z Bielska-Białej - daje nam tworzywo wyobraźni - mówi Marcin Wojciechowski, Creative Director w Innowacyjnej Grupie Marketingowej AVEEX, odpowiedzialnej za kreację oraz produkcję spotów. Za zakup mediów odpowiadała agencja Rosatmedia. Aluprof PRESS BOX |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |