Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowa kampania promująca tanie przeloty do miast Europy
Nowa kampania promująca tanie przeloty do miast Europy Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.02.2010.
Lufthansa rozpoczyna sprzedaż biletów do najpopularniejszych europejskich miast w cenie od 399 zł. Ofertę wspiera kampania reklamowa w prasie, radiu i internecie.

W ramach kampanii „Podziwiaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom”, Lufthansa przygotowała kolejną ofertę cenową na połączenia do najpopularniejszych miast starego kontynentu. Ma ona na celu zwiększenie świadomości bogatej oferty tanich lotów w granicach Europy dla mieszkańców Polski. Centralnym motywem w kampanii Lufthansy jest pasażer, a emocjonalny przekaz ma na celu promocję ceny, produktu i marki.
 
Kampania będzie prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Metro, Rzeczpospolita, Polityka, Newsweek) oraz Internecie (WP.pl, Onet.pl, gazeta.pl). Spoty reklamowe emitowane będą także w wybranych ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny był MindShare Polska.

Bilety w promocyjnych cenach można kupować do 15 kwietnia, a dotyczą one rejsów m.in. do Brukseli, Frankfurtu, Mediolanu, Monachium, Londynu, Paryża, Rzymu i wielu, wielu innych miast . Rezerwacji można dokonać na stronie lufthansa.com lub pod numerami infolinii: 0801 312 312 oraz 22 33 81 300, a także za pośrednictwem biur podróży. Wszystkie ceny uwzględniają bezpłatny, zgodny z przepisami, przewóz bagażu oraz posiłek na pokładzie. Klienci mogą liczyć na wysoki standard obsługi naziemnej oraz zbierać mile w programie Miles & More. Polscy pasażerowie Lufthansy mogą samodzielnie odprawić się przez Internet na 24 godziny przed wylotem.

Solski Burson-Marsteller
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |