Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Kampania telewizyjna Jupik Shake
Kampania telewizyjna Jupik Shake Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.02.2010.



Silna kampania telewizyjna i internetowa wspiera nowość marki Jupik  – gęsty napój Jupik Shake.  Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w najpopularniejszych kanałach dziecięcych. Działania internetowe będą obecne na portalach dedykowanych dzieciom. Pierwsza kampania zimowa marki Jupik rozpoczyna się 15 lutego i potrwa do 28 marca 2010.


Nowy spot reklamowy został przygotowany specjalnie z myślą o nowym wariancie Jupik Shake. Po raz kolejny Jupik Team i jego przygody są głównym tematem spotu, który w atrakcyjny sposób komunikuje również unikatowość nowego produktu - pierwszy owocowy deser w formie napoju dla dzieci.


 
Celem kampanii jest poinformowanie dzieci o nowym produkcie w portfolio Jupika, wsparcie sprzedaży marki oraz umocnienie jej więzi emocjonalnej z konsumentem.

Spot telewizyjny zostanie wyemitowany w stacjach TVP i Polsat oraz w najpopularniejszych stacjach dziecięcych ( Zig Zap, Nickelodeon, Mini Mini, oraz Disney XD).W TVP i Polsacie spoty ukazywać się będą przy programach dla dzieci, popularnych bajkach i filmach familijnych, a w stacjach dziecięcych w całej ramówce.



Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią on-line na dziecięcych witrynach internetowych. W ramach kampanii osłonowej realizowany będzie konkurs internetowy dla dzieci, w których wygrać będzie można multimedialne klawiatury komputerowe oraz gadżety Jupika.



Kreacja i produkcja PND Futura. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Za kampanię on-linę odpowiada agencja OS3.



Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |