Hyundai rozbudza piłkarskie emocje |
17.06.2010. | |
Butik kreatywny ChocolAd wraz Instytutem Rozwoju Reklamy odpowiada za stworzenie kampanii reklamowej skierowanej na polski rynek promującej model Hyundai i30 w wersji specjalnej Word Cup.
Światowy lider w branży motoryzacyjnej – Hyundai oficjalny parter FIFA oraz sponsor Mistrzostw Świata FIFA 2010, wprowadza na rynek edycję specjalną modelu Hyundai i30. Jeden z najpopularniejszych modeli, trafi do salonów w wersji World Cup, wyposażony między innymi w czujniki parkowania, klimatyzację, aktywne zagłówki oraz komputer pokładowy dostępne w standardowym pakiecie. Mistrzowska edycja Hyundai'a i30 objęta jest 5 letnią gwarancją bez limitu kilometrów oraz 5 letnim bezpłatnym ubezpieczeniem assistance. i30 dostępny jest w promocyjnej ofercie cenowej oraz w kredycie 50/50. Do zadań agencji należy stworzenie reklamy prasowej w oparciu o strategię globalną. Identyfikacja wizualna zakłada głęboką asocjację Hyundai i30 Word Cup z wydarzeniem, jakim są zbliżające się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2010. Agencja odpowiada również za stworzenie ogólnopolskiego spotu radiowego, całości kreacji internetowych oraz adaptację strony www na potrzeby piłkarskiej kampanii. Działania obejmują również projekt materiałów POS eksponowanych w salonach dealerskich. Realizacja kampanii dla Hyundai i30 Word Cup jest kolejnym realizowanym projektem w toku pięcioletniej współpracy agencji z Hyundai Motor Poland. Instytut Rozwoju Reklamy |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |