Ikea ponownie wyróżniona |
17.06.2010. | |
„Wróć do mnie!” – nawoływał layout reklamowy Ikea kusząc obszernym (2500 miejsc) parkingiem i wygrywając majową rywalizację o tytuł Plakatu Miesiąca w konkursie City Plakat organizowanym przez Cityboard Media.
Majowa kampania Ikea w Trójmieście była ściśle związana z przebudową lokalnego sklepu. Składające się na nią layouty informowały: „Zmieniam się dla Ciebie! 3x większa IKEA”, „Obiecuję, będzie lepiej! Koniec rozbudowy” i „Wróć do mnie! 2500 miejsc parkingowych” . Za kreacje odpowiadała agencja Mrufka PR. Majowy Plakat Miesiąca to kolejne wyróżnienie dla Ikea w konkursie City Plakat. Uwagę jurorów zwracały już kreacje reklamujące łódzką placówkę (II miejsca w listopadzie i grudniu, kreacje autorstwa Team One). Wśród majowych plakatów wyróżnił się także layout Raffaello – „Więcej niż tysiąc słów”, nawiązujący do Dnia Matki. Tym razem jurorzy nie przyznali miejsca trzeciego. W konkursie City Plakat, wspólnym projekcie Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Zdobywcy pierwszych miejsc po roku trwania konkursu będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r. Cityboard Media |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |