Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Rusza dwuetapowa kampania nowości marki Paola
Rusza dwuetapowa kampania nowości marki Paola Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.06.2010.


Kampania telewizyjna Paola Kompot Domowy rozpocznie się 18 czerwca. Pierwszy etap potrwa do 18 lipca. Dzień później ruszy drugi etap kampanii - sponsoring prognozy pogody w TVP1, który zakończy się 15 sierpnia 2010.

Tak jak w poprzedniej kampanii marki Paola, budujemy emocjonalny wizerunek marki,  oparty na tradycji domowych przetworów – mówi Izabela Głodek, Group Brand Manager w Hoop Polska – Znowu twarzą marki jest Babcia Paola, uosobienie prawdziwej babci, ciepłej, tradycyjnej, dbającej o ognisko domowe. Mamy nadzieję, że dzięki temu wizerunkowi nasze kompoty zagoszczą na polskich stołach.

Spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat Film, Polsat Cafe oraz w niszowych stacjach, m.in. Canal+, BBC, Ale Kino, AXN, Zone, Hallmark, i National Geographic. W drugim etapie kampanii, Paola Kompot Domowy będzie sponsorował prognozę pogody w TVP1. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu.

Spot utrzymany jest w bajkowym klimacie, znanym już z poprzedniej komunikacji. Klasyczną animację przygotowali twórcy ze studia filmowego w Bielsku Białej – słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Letnia atmosfera przywołuje bajkowe wspomnienia rodzinnych obiadów u Babci

Dzięki pięknym zdjęciom Dariusza Kuca, bardzo malarskim operowaniu światłem animacja stanowi jedność z częścią fabularną filmu. Pomysłowe beautyshoty pokazują produkt w apetyczny i "orzeźwiający" sposób - mówi Krzysztof Tkaczyk, Creative Director Schulz Brand Friendly – Mamy nadzieję, że  bajkowy pomysł na markę Paola, przyniesie nie tylko sukces sprzedażowy, ale jest początkiem budowania nowego wizerunkowego świata wokół marki. Świata, w którym prawdziwa baśń jest wciąż żywa i piękna.

Jednocześnie w sklepach większości sieci handlowych trwają degustacje Kompotów Domowych.

Kampania została przygotowana przez agencję Schulz Brand Friendly. Działania ze strony agencji koordynuje Monika Pałuba, Account Executive.

Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.









Paola jest wiceliderem syropów na rynku polskim. Marka oferuje syropy takie jak te tradycyjne, przygotowywane przez nasze babcie  - gęste, aromatyczne, o intensywnym kolorze. Syropy Paola to zdrowy i smaczny pomysł na napój dla całej rodziny a także odrobina tradycji w domowych deserach.
Paola posiada w swoim portfolio trzy submarki w ramach segmentów rynkowych: premium: Paola Natura i Zdrowie, mainstream: Paola Syrop Domowy, economy: Paola Syrop Rodzinny oraz ofertę HoReCa Super Barman. Paola Natura i Zdrowie to syropy dostępne w czterech wariantach smakowych: malinowy z dodatkiem cytryny, miodu, lipy i witaminy C, truskawkowy wzbogacony o jabłko i wyciąg z mięty, żurawinowy z aronią, winogronem, czarną porzeczką i kompleksem witamin oraz pomarańczowy z grejpfrutem i witaminami.

W kwietniu 2010 Paola wprowadziła na rynek nowość – Paola Kompot Domowy, inaugurując tym samym nową kategorię napojów – KOMPOTY. Domowe Kompoty to codzienny napój o łagodnym, delikatnym i łatwo akceptowalnym smaku, dzięki unikalnej recepturze z wykorzystaniem puree owocowego. To tradycyjny napój do obiadu, o smaku babcinych, domowych kompotów,  kojarzący się ze wspólnymi, rodzinnymi posiłkami, stworzony tylko z polskich owoców ogrodowych. Domowe Kompoty Babci Paoli dostępne są w smakach jabłko, truskawka i wiśnia w butelkach PET 1,5 l.




Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, kompoty Paola, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |