Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Focus Advantage realizuje kampanię dla firmy Danone
Focus Advantage realizuje kampanię dla firmy Danone Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.10.2012.
Agencja Focus Advantage realizuje dla firmy Danone kampanię wprowadzającą na rynek nowe opakowanie Danonków z dołączoną łyżeczką.

Dla dzieci spacery są bramą do krainy wyobraźni, w której stają się małymi odkrywcami. Dla rodziców zaś każde wyjście z dzieckiem to między innymi konieczność zadbania o zdrową i wygodną przekąskę na drogę. Nowy produkt wpisuje się idealnie w ten kontekst, co podkreśla hasło kampanii: "Danonki z łyżeczką. Na codzienne wyprawy".

Wielokanałowa kampania objęła zakresem działania w miejscu sprzedaży, w internecie oraz działania eventowe. W sklepach rodzice mogą otrzymać przy zakupie nowych Danonków mapki miejsc, w których na dzieci czeka świetna zabawa. Ciekawe zdjęcia dokumentujące takie codzienne wyprawy można zgłosić do konkursu organizowanego na stronie www.danonki.pl. We wrześniowe weekendy na placach zabaw i w parkach największych miast można było spotkać ekipę animatorów, zapraszających dzieci do pokonania Danonkowego toru przeszkód. Komunikację uzupełniają materiały POS, kampania odsłonowa w internecie oraz reklamy prasowe. Kampania potrwa do połowy października 2012 roku.

Za strategię i kreację odpowiedzialna była agencja Focus Advantage z zespołem kreatywnym w składzie: Paulina Gorzkowska, Aleksandra Zalewska-Ucińska i Adam Dziadak. Realizację w poszczególnych kanałach wsparły pozostałe spółki grupy Focus Media Group, czyli ComFitura (interactive) oraz Imagine Nation (eventy). Spójnym dopełnieniem kampanii jest spot telewizyjny, który na zlecenie Klienta zrealizowała agencja Young & Rubicam.

Focus Advantage
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |