Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Agnieszka Radwańska w spocie Amiki
Agnieszka Radwańska w spocie Amiki Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.10.2012.


Agnieszka Radwańska wystąpi w najnowszej reklamie telewizyjnej firmy AMICA – jednego z liderów branży AGD w Europie. Spot jest częścią jesiennej kampanii reklamowej marki. Udział najlepszej polskiej tenisistki będzie wesprze wprowadzenie inteligentnego produktu – Integra Smart.


Popularna „Isia” wzięła udział w nagraniu spotu telewizyjnego, który będzie można oglądać wraz ze startem nowej kampanii reklamowej Amiki, promującej nowy piekarnik – Integra Smart. To inteligentne, jakiego na polskim rynku jeszcze nie było. Właśnie dlatego Amica, jako prekursor w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań w AGD, zdecydowała się na współpracę z Agnieszką Radwańską. Naszą najlepszą tenisistkę charakteryzuje w grze finezja i inteligencja – cechy, które są wspólne także dla produktów Amiki.

- Film z Agnieszką Radwańską, podobnie jak sam reklamowany produkt, ma podkreślać przede wszystkim cele wizerunkowe, świadczące o kompetencjach Amiki w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań. Wyjątkowość piekarnika Integra Smart wymagała niespotykanej oprawy. Dlatego wybór padł na osobę, która dokonała czegoś wyjątkowego w polskim tenisie – wspięła się tak wysoko, jak jeszcze nikt z rodaków nie dotarł. To w tej chwili zdecydowanie najlepsze towarzystwo dla AmicaSmart – mówi Robert Drożyński, Prezes Zarządu Amiki Marketing.

Spot nakręcono w Alvernia Studios, najnowocześniejszym studio produkcyjnym w Polsce. Do przygotowania materiału wykorzystano kilka kamer, dzięki czemu udało się uzyskać ciekawe efekty wizualne, świetnie współgrające z dynamicznym stylem gry Agnieszki Radwańskiej. Praca nad jednym ujęciem, wraz z przygotowaniem planu i ustawieniem świateł, trwała od kilkudziesięciu minut do nawet kilku godzin. Momentami nagrywanie spotu toczyło się jednocześnie na dwóch planach. Zdjęcia zajęły dwa pełne dni.

Premiera spotów 30” i 15” z udziałem najlepszej polskiej tenisistki została zaplanowana na październik. Kreacja została przygotowana przez agencję Change, produkcją zajęło się Tank Production.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |