Trwa "Dziecinnie prosta promocja" w Stokrotkach |
26.10.2009. | |
Dziecinnie prosta promocja to aktywność konsumencka, która rozpoczęła się w sieciach Stokrotka i Delima 08 października. Promocja trwać będzie do 5 listopada. Założenia promocji i mechanizm przygotowała Agencja Kropka Bordo na zlecenie Nutricia Polska. Zadaniem agencji było także zaprojektowanie materiałów POS komunikujących akcję.
Kropka Bordo oferuje swoim klientom sieciowe standardy obsługi, zachowując świeże i elastyczne podejście do każdego projektu, niezależnie od jego wielkości. Agencja specjalizuje się w tworzeniu strategiczno-kreatywnych rozwiązań, wykorzystując wszelkie dostępne narzędzia marketingowe. Agencja powstała w styczniu tego roku. Kropka Bordo |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |