Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow 2 edycja Eska płaci Twoje rachunki zakończona
2 edycja Eska płaci Twoje rachunki zakończona Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.10.2009.
W piątek 23 października zakończyła się 2 edycja Eska płaci Twoje rachunki.  Eska zanotowała dwukrotny wzrost popularności zabawy w nowej konkursowej formule.

Zabawa trwała 5 tygodni. Od poniedziałku do piątku, między 8 a 17, co godzina Eska opłacała jeden rachunek, a raz dziennie – jego trzykrotność. W sumie opłacono 225 rachunków zgłoszonych przez słuchaczy. W drugiej edycji Eska płaci Twoje rachunki słuchacze przesłali dwukrotnie więcej zgłoszeń niż w pierwszej edycji.

„Cieszy nas sukces drugiej edycji zabawy. Myślę, że przyczyniła się do niego zmiana jej formuły. Zdecydowaliśmy się na przejście od loterii do konkursu, w którym słuchacze mieli nas przekonać, że to właśnie ich rachunek powinniśmy zapłacić. Podjęli wyzwanie – ilość zgłoszeń i ich kreatywność, przeszła nasze oczekiwania.” – podsumowuje Andrzej Jaszczyszyn, odpowiedzialny za produkcję konkursu. „Płacenie rachunków to bardzo emocjonujące zajęcie. Słuchacze potrafili mnie wzruszyć, rozbawić, a czasami kompletnie rozbroić. Np. Monika poprosiła abyśmy zapłacili za prawy, przedni zacisk hamulcowy do Franciszka - jej ukochanego samochodu. Zapłaciliśmy!” dodaje Rafał Adamczak – DJ Radia Eska, prowadzący zabawę na antenie.

Eska opłaciła m.in. rachunek Rafała za gitarę dla córki, „bo ma dziewczyna zacięcie, talent... to niech ma i gitarę” i Ani za nowy akumulator do samochodu chłopaka „żeby mu nigdy energii nie zabrakło... Samochodowi oczywiście”. Wśród laureatów znaleźli się również Łukasz, któremu Eska opłaciła ratę kredytu, „żeby windykacja w banku była bezrobotna” oraz Ania, której stacja zasponsorowała „romantyczną podróż różową limuzyną do Władysławowa, gdzie w czasie romantycznej kolacji na plaży mąż dowie się, że rodzinka się powiększy, bo bliźniaki w drodze”.

Pełna listę opłaconych rachunków i wejścia antenowe z udziałem nagrodzonych słuchaczy są dostępne na stronach www.eska.pl. Obsługę mobilną loterii prowadziła Supermedia Interactive. Kampanię promocyjną opracowała Pracownia Kreatywna Time 100% przy współpracy z Internetowym Domem Mediowym - IDMnet. Eska pracuje nad nowymi konkursami, które pojawią się na antenie zimą.

źródło: Radio Eska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |