Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Platforma mailingowa GlobMail.pl - poznaj siłę komunikacji grupowej
Platforma mailingowa GlobMail.pl - poznaj siłę komunikacji grupowej Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.09.2011.
Intuicyjny w obsłudze, zaawansowany technologicznie system, który pozwoli efektywnie zarządzać bazami adresowymi, realizować wysyłki newsletterów i mailingów oraz skutecznie analizować wyniki kampanii – oto zalety platformy mailingowej GlobMail.pl – nowe produktu wspomagającego e-mail marketing.

GlobMail.pl to system wspomagający kampanię mailingową na każdym jej etapie: począwszy od samego procesu gromadzenia listy adresowej, przez etap tworzenia, testowania i wysyłki mailingów, kończąc na etapie gromadzenia statystyk i generowania wielotematycznych raportów. - Użytkownik może samodzielnie wczytać bazę danych do systemu, stworzyć wiadomość e-mail i rozesłać maile. Po wysyłce może na bieżąco śledzić efektywność mailingu, dzięki narzędziom statystycznym dostępnym w systemie. Statystyki te wskażą mu liczbę odbiorców wiadomości, ile z nich zostało otwartych, a ile przeczytanych.Wygenerowane statystyki wskażą dokładną liczbę odbiorców wiadomości, ilość otwartych i przeczytanych maili oraz podadzą dokładną realizację celu mailingu - ile osób kliknęło w link do strony firmy, który był zawarty w wiadomości– mówi Patrycjusz Ożlański, twórca platformy mailingowej GlobMail, właściciel firmy eSkrypty, który koordynował prace zespołu programistów.

- Marketing internetowy jest dynamicznie rozwijającą się formą promocji firm, usług i produktów, dlatego też proponujemy narzędzie, które umożliwi  łatwe korzystanie z mailingu na podstawie zgromadzonych adresów mailowych. Ponadto każdy użytkownik, który zarejestruje konto na portalu www.GlobMail.pl otrzymuje możliwość testowej wysyłki wiadomości do 100 maili, tak aby zapoznać się z działaniem systemu i przekonać do korzystania z niego – dodaje Jarosław Fabijański, Prezes Zarządu firmy Globnet Sp. z o. o. i jednocześnie pomysłodawca platformy.

- Pamiętajmy, iż głównym celem działań e-mail marketingowych jest nakłonienie odbiorcy/subskrybenta do kliknięcia w dany link w mailingu i wejście na serwis www. Wdrożenie e-mail marketingu w Firmie okaże się „strzałem w dziesiątkę”! Bez implementowania programów na firmowym sprzęcie, bez zbędnych procedur – wystarczy dostęp do Internetu, rejestracja i można korzystać – przekonuje Joanna Babiś, Manager ds. Marketingu Internetowego w Globnet Sp. z o. o.

Cena miesięcznego użytkowania GlobMaila zależy od wielkości bazy adresowej i ilości wysyłanych wiadomości. Klienci płacą tylko i wyłącznie za faktyczne wykorzystanie systemu, czyli liczbę zaimplementowanych do systemu adresów e-mail. Wraz z dostępem do systemu otrzymują bezpłatne telefoniczne i mailowe szkolenie oraz pomoc wykwalifikowanej kadry. GlobMail.pl proponuje najlepsze warunki cenowe, które rozliczane są w modelu pre-paid (przez Platnosci.pl).

GlobMail
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |