Fan strona Volvo Auto Polska w gronie najlepszych |
02.09.2011. | |
Międzynarodowy serwis zajmujący się analizą mediów społecznościowych – Socialbakers.com, przygotował zestawienie najbardziej angażujących fan stron na polskim Facebooku. Volvo Auto Polska zajęło czwarte miejsce, wśród fan stron z najbardziej aktywnymi fanami, zaraz po organizacji WWF Polska, firmie Maybeline oraz IKEA
Oprócz 4. miejsca w zestawieniu wszystkich firmowych fan stron, Volvo Auto Polska zajęło również 1. miejsce wśród fan stron motoryzacyjnych, wyprzedzając rynkowych konkurentów z większą ilością fanów. Warto podkreślić, że Volvo odnotowało awans o 2 pozycje w porównaniu do rankingu z pierwszego półrocza 2011 roku. To dla nas ogromne wyróżnienie. 4. miejsce wśród polskich fan stron dowodzi, że obrany przez nas kierunek komunikacji w mediach społecznościowych jest słuszny i podoba się fanom – podsumował Łukasz Wójcik, Communication Manager w Volvo Auto Polska. Volvo Auto Polska jest obecne na Facebooku od kwietnia 2010 roku i w tym czasie fan strona została polubiona przez 13 400 osób. Więcej informacji na Facebook.pl/VolvoAutoPolska Volvo Auto Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |