MAKRO wprowadziło nowy katalog dla gastronomii |
18.07.2016. | |
Nowoczesna forma, estetyczne zdjęcia, liczne inspiracje, przepisy i porady dla profesjonalistów – sieć hurtowni MAKRO zmienia styl komunikacji z klientem i doskonali swój katalog dedykowany gastronomii. Nowy format dostępny jest również w wersji online. W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów, MAKRO wprowadziło zmiany w katalogu ofertowym skierowanym do branży HoReCa. Odświeżony format wykonany jest z lepszej jakości papieru, wyróżnia się ciekawą odsłoną graficzną oraz atrakcyjnymi zdjęciami. W gazetce znajdują się inspiracje na dany sezon i pomysły na dania, szczegółowe informacje o produktach i nowościach oraz aktualna oferta profesjonalnych szkoleń organizowanych w Akademii MAKRO. Klienci reprezentujący środowisko gastronomiczne oraz producenci na łamach katalogu gazetki dzielą się również swoimi doświadczeniami i rekomendacjami. Nowy katalog MAKRO ukazuje się cyklicznie raz w miesiącu w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy i dostępny jest także w wersji online. Tytuł ,,MAKRO dla gastronomii” tworzony jest przy współpracy pracowników MAKRO i agencji wydawniczej. MAKRO Cash & Carry informacje prasowe MAKRO (press box) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |