KONKURSY I PROMOCJE
|
09.07.2010. |
Kupując lodówkę Amica do końca wakacji można także skorzystać z promocji i wydłużyć gwarancję aż do 5 lat. Dzięki nowoczesnym i energooszczędnym lodówkom Amiki każdy będzie mógł cieszyć się schłodzonymi napojami zawsze wtedy, gdy będzie miał na to ochotę. Szeroki wybór wielkości i pojemności pozwala zaspokoić potrzeby każdego: zarówno singla jak i dużej rodziny. |
Czytaj całość
|
|
KONKURSY I PROMOCJE
|
09.07.2010. |
Największy sprzedawca elektroniki użytkowej, sieć Media Markt, 10 i 11 lipca organizuje akcję sprzedażową pod hasłem „Pół w dół”. Kupując dwa produkty, za tańszy zapłacimy tylko pół ceny. |
Czytaj całość
|
|
KONKURSY I PROMOCJE
|
08.07.2010. |
Znamy już zwycięzców tegorocznego Mundialu w RPA! W wielkim konkursie piłkarskim „Mistrzowie nie płacą” najlepsi okazali się klienci, którzy typowali parę finałową złożoną z drużyn Holandii i Hiszpanii. Mimo, że do meczu finałowego zostało 3 dni, już dziś cieszą się z premii za zwycięstwo. |
Czytaj całość
|
|
BIZNES
|
07.07.2010. |
Miła obsługa i indywidualne podejście są silnym atrybutem małych sklepów osiedlowych. Ponad 70 % Polaków ocenia tego typu sklepy bardzo pozytywnie wynika z najnowszego raportu firmy MAKRO Cash & Carry1. |
Czytaj całość
|
|
BIZNES
|
07.07.2010. |
Firma MAKRO Cash & Carry rozpoczyna kampanię społeczną wspierającą tradycyjny handel. W ramach projektu pod hasłem „Tu mieszkam, tu kupuję” na terenie całej Polski będą prowadzone różnego rodzaju akcje zachęcające polskich konsumentów do robienia zakupów w lokalnych sklepikach. |
Czytaj całość
|
|
KONKURSY I PROMOCJE
|
06.07.2010. |
Emocje piłkarskiego Mundialu w RPA wkraczają w decydującą fazę, gdzie napięcia i nerwy kibiców czeka największa próba. Podobnie jest w konkursie sieci Media Markt „Mistrzowie nie płacą” specjalnie przygotowanym z okazji piłkarskiego święta. |
Czytaj całość
|
|
BIZNES
|
25.06.2010. |
Bloczek YTONG ENERGO zdobył tytuły Laureata oraz złote godło Najwyższa Jakość Quality International 2010 w kategorii QI Product – produkt najwyższej jakości. Konkurs organizowany przez Dziennik Gazetę Prawną Forum Biznesu ma za zadanie wyłonienie i uhonorowanie firm odznaczających się szczególną dbałością o najwyższą jakość oferowanych produktów i usług. |
Czytaj całość
|
|
BIZNES
|
25.06.2010. |
Rok 2010 to szczególny czas dla sieci supermarketów Piotr i Paweł. To rok jubileuszowy 20-Lecia firmy. Na ten szczególny okres przygotowano specjalne wydarzenia rozpoczynające się od Imieninowych atrakcji dla Klientów odwiedzających sklepy "Piotr i Paweł" w całej Polsce. |
Czytaj całość
|
|
KONKURSY I PROMOCJE
|
23.06.2010. |
Akcja konkursowa sieci Media Markt „Mistrzowie nie płacą” wkroczyła w decydującą fazę rozgrywek. Klienci, którzy między 4 a 11 czerwca przystąpili do gry i wytypowali prawidłowo finałową parę drużyn Mundialu w RPA otrzymają zwrot pieniędzy za dokonane zakupy. |
Czytaj całość
|
|
REKLAMA I MEDIA
|
22.06.2010. |
Kampania „OOkulary OOtwartości” została uhonorowana specjalną nagrodą przyznaną przez miesięcznik Życie Handlowe. Nominowani w konkursie Przebój Roku 2010 wyłaniani są bezpośrednio przez jury, a zwycięzców spośród nominowanych wybierają detaliści. Nagrodzona kampania Hoop Coli ruszyła pod koniec kwietnia 2010. Jej celem było umocnienie świadomości ikony marki Hoop Cola - podwójnego "OO" oraz samej marki wśród młodych konsumentów, którzy tworzą core target grupy. |
Czytaj całość
|
|
|
«« start « poprz. 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 nast. » koniec »»
|