Media Markt ceni mistrzów |
23.06.2010. | |
Akcja konkursowa sieci Media Markt „Mistrzowie nie płacą” wkroczyła w decydującą fazę rozgrywek. Klienci, którzy między 4 a 11 czerwca przystąpili do gry i wytypowali prawidłowo finałową parę drużyn Mundialu w RPA otrzymają zwrot pieniędzy za dokonane zakupy. Trwający od 4 czerwca konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem kupujących. Aby wziąć udział w grze należało dokonać zakupów za minimum 200 zł i zarejestrować się na stronie www.mediamarkt.pl . Kolejnym krokiem było podanie nazwy dwóch drużyn, uczestników Mistrzostw Świata, które zmierzą się w finałowym meczu 11 lipca. Spośród osób uprawnionych do udziału w akcji (zrobili zakup powyżej 200 zł), ponad 50% klientów wzięło udział w konkursie. Głosy piłkarskich fanów były bardzo zróżnicowane. Według klientów Media Markt w finale mistrzostw zagrają Brazylia i Hiszpania (ponad ¼ wszystkich głosów). Na drugim miejscu klienci typowali Brazylię i Niemcy. Rozstrzygnięcie konkursu „Mistrzowie nie płacą” już za 3 tygodnie. Do tego czasu wszyscy uczestnicy mocno trzymają kciuki za swoich faworytów oraz za wygraną – zwrot gotówki za dokonane w sieci Media Markt zakupy. Media Markt www.mediamarkt.pl Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |