Media Markt sypnie piłkarskimi premiami |
06.07.2010. | |
Emocje piłkarskiego Mundialu w RPA wkraczają w decydującą fazę, gdzie napięcia i nerwy kibiców czeka największa próba. Podobnie jest w konkursie sieci Media Markt „Mistrzowie nie płacą” specjalnie przygotowanym z okazji piłkarskiego święta. Na każdym Mundialu na najlepsze drużyny turnieju czekają wspaniałe nagrody oraz premie pieniężne. Nie inaczej jest w Media Markt. Wielkie nagrody przygotowano dla wytrawnych znawców futbolu, którzy przewidzieli, jakie dwie drużyny będą grać w finale Mistrzostw Świata 2010. Każdy uczestnik konkursu, który dobrze wytypował parę najlepszych drużyn na świecie ma zagwarantowany zwrot całej gotówki za zakupy dokonane w dniu przystąpienia do gry (okres pomiędzy 4 a 11 czerwca). Przed rundą ćwierćfinałową największym procentem wytypowań w ogólnej liczbie finalistów cieszyły się zespoły Brazylii i Hiszpanii. Taki zestaw finałowego meczu obstawiało aż ponad 25% wszystkich grających. Jak zatem teraz kształtują się typowania po tak zaskakujących rozstrzygnięciach fazy grupowej i pucharowej? Finał konkursu „Mistrzowie nie płacą” już za 2 dni! Aktualnie procent osób typujących na jedną parę z czterech potencjalnych drużyn mogących wystąpić w wielkim finale MŚ w RPA (Urugwaj, Holandia, Niemcy i Hiszpania) stopniał z 25% do około 3% w skali kraju. Największą popularnością cieszy się finał Holandia kontra Hiszpania i na te drużyny znacznie częściej w dniach 4-11 czerwca br. postawili piłkarscy fachowcy – klienci Media Markt. Największy współczynnik szansy na zwrot gotówki mają aktualnie klienci sklepu Media Markt w Częstochowie, tam aż 4,7% biorących udział w typowaniu jest jeszcze w grze. Najwięcej, bo aż 3,8% klientów obstawiło finałową parę złożoną z drużyn Holandii i Hiszpanii i jest to typ dominujący. Druga możliwa para Holandia - Niemcy ma w najwyższym poparciu tylko 2,3% - market w Koninie. Niewielu uczestników konkursu przewidziało, że w finale może wystąpić jeszcze drużyna Urugwaju. Niecałe 0,06% uczestników zabawy „Mistrzowie nie płacą” typowało udział tej drużyny w finale. Szczegółowe statystyki dotyczące typowania w poszczególnych miastach oraz marketach zaprezentowane są pod adresem http://www.mediamarkt.pl/mistrzowie-nie-placa . Kim okażą się zwycięzcy Mundialu z Media Markt i ilu ich będzie przekonamy się już w środę wieczorem. Media Markt www.mediamarkt.pl Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box ) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |