Widget reklamowy 8fish'a dla fly.pl |
24.03.2009. | |
Już od początku lutego dostępny jest interaktywny widget reklamowy przygotowany przez firmę 8fish dla portalu branży turystycznej – fly.pl.
- Reklamodawcy dostrzegają możliwości komunikacyjne mini aplikacji. Viralowy charakter widgetów czyni z nich idealny kanał reklamy on-line. Widgety są skuteczniejsze niż banery, nie są inwazyjne, każdy internauta indywidualnie decyduje o pobraniu widgeta – mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish Sp. z o.o. Widget Fly.pl umożliwia użytkownikowi sieci spersonalizowane wyszukiwanie ofert wakcyjnych. Wbudowana w mini aplikację wyszukiwarka to podręczne narzędzie planowania urlopu. Widget idealnie wpisuje się w charakter komunikacji firmy z Klientami – nowoczesny, interaktywny, bazujący na szybkiej, aktualnej informacji, ułatwiającej podejmowanie decyzji. Dużym atutem widgetu w kontakcie z grupami celowymi jest jego prosta implementacja - trzema kliknięciami można dodać go do swojej strony czy profilu, a wystarczy jeden, żeby skasować. 8fish przeprowadził i kontrolował całość prac związanych z powstawaniem widgetu, jego instalacją oraz zarządzaniem treścią. Widget fly.pl dostępny jest na platformach iGoogle, Netvibes, Widgetpot, Widgetbox, Clearspring. - Narzędzie kierujemy przede wszystkim do internautów, którzy podjęli już decyzję o kierunku planowanego urlopu i szukają najlepszej okazji do kupna oferty. Aktualizacja ofert w trybie online, sprawia, że użytkownik na bieżąco otrzymuje informacje o cenie i dostępności wybranego hotelu. Dzięki temu internauta sam decyduje o momencie zakupu. Może zarezerwować ofertę możliwie najwcześniej, korzystając ze zniżek i rabatów za wcześniejszą rezerwację lub czekać do ostatniej chwili licząc na atrakcyjną ofertę last minute – mówi Anna Zielińska fly.pl. *** Informacje o Fly.pl Fly.pl to internetowe biuro podróży, oferujące starannie dobraną ofertę wiodących organizatorów podróży oraz linii lotniczych. Portal rozpoczął działalność w połowie 2007 roku. Jest własnością firmy Comvel Polska, będącej częścią międzynarodowej Grupy Comvel, która posiada bliźniacze portale w Niemczech (www.weg.de - nr 1 testów konsumenckich), Austrii (www.weg.at) oraz Wielkiej Brytanii (www.perfect-trip.co.uk). Cechą wyróżniającą Fly.pl jest zastosowanie technologii, dzięki której Klienci dokonują rezerwacji większości ofert w trybie on-line, czyli w czasie rzeczywistym. Dzięki temu kupujący ma pewność, że wybrana oferta jest dostępna w cenie, terminie i standardzie, jakie wybrał. Informacje o 8fish Spółka 8fish specjalizuje się w przygotowywaniu internetowych i systemowych widgetów reklamowych znajdujących wykorzystanie na światowych platformach komunikacyjnych, takich jak: iGoogle, Netvibes, Facebook, a także w systemach operacyjnych Windows Vista, czy też Mac OS X. Głównym celem 8fish jest propagowanie możliwości marketingowych widgetów - elementów graficznych interfejsu użytkownika programów komputerowych umożliwiających komunikację programu z użytkownikiem. Fly.pl www.fly.pl |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |