Skip to content

Reklama

START arrow TURYSTYKA arrow Widget reklamowy 8fish'a dla fly.pl
Widget reklamowy 8fish'a dla fly.pl Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.03.2009.
Już od początku lutego dostępny jest interaktywny widget reklamowy przygotowany przez firmę 8fish dla portalu branży turystycznej – fly.pl.

 - Reklamodawcy dostrzegają możliwości komunikacyjne mini aplikacji. Viralowy charakter widgetów czyni z nich idealny kanał reklamy on-line. Widgety są skuteczniejsze niż banery, nie są inwazyjne, każdy internauta indywidualnie decyduje o pobraniu widgeta – mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish Sp. z o.o. Widget Fly.pl umożliwia użytkownikowi sieci spersonalizowane wyszukiwanie ofert wakcyjnych. Wbudowana w mini aplikację wyszukiwarka to podręczne narzędzie planowania urlopu. Widget idealnie wpisuje się w charakter komunikacji firmy z Klientami – nowoczesny, interaktywny, bazujący na szybkiej, aktualnej informacji, ułatwiającej podejmowanie decyzji. Dużym atutem widgetu w kontakcie z grupami celowymi jest jego prosta implementacja  - trzema kliknięciami można dodać go do swojej strony czy profilu, a wystarczy jeden, żeby skasować.

8fish przeprowadził i kontrolował całość prac związanych z powstawaniem widgetu, jego instalacją oraz zarządzaniem treścią. Widget fly.pl dostępny jest na platformach iGoogle, Netvibes, Widgetpot, Widgetbox, Clearspring.

- Narzędzie kierujemy przede wszystkim do internautów, którzy podjęli już decyzję o kierunku planowanego urlopu i szukają najlepszej okazji do kupna oferty. Aktualizacja ofert w trybie online, sprawia, że użytkownik na bieżąco otrzymuje informacje o cenie i dostępności wybranego hotelu. Dzięki temu internauta sam decyduje o momencie zakupu. Może zarezerwować ofertę możliwie najwcześniej, korzystając ze zniżek i rabatów za wcześniejszą rezerwację lub czekać do ostatniej chwili licząc na atrakcyjną ofertę last minute – mówi Anna Zielińska fly.pl.

***
Informacje o Fly.pl

Fly.pl to internetowe biuro podróży, oferujące starannie dobraną ofertę wiodących organizatorów podróży oraz linii lotniczych. Portal rozpoczął działalność w połowie 2007 roku. Jest własnością firmy Comvel Polska, będącej częścią międzynarodowej Grupy Comvel, która posiada bliźniacze portale w Niemczech (www.weg.de - nr 1 testów konsumenckich), Austrii (www.weg.at) oraz Wielkiej Brytanii (www.perfect-trip.co.uk). Cechą wyróżniającą Fly.pl jest zastosowanie technologii, dzięki której Klienci dokonują rezerwacji większości ofert w trybie on-line, czyli w czasie rzeczywistym. Dzięki temu kupujący ma pewność, że wybrana oferta jest dostępna w cenie, terminie i standardzie, jakie wybrał.

Informacje o 8fish

Spółka 8fish specjalizuje się w przygotowywaniu internetowych i systemowych widgetów reklamowych znajdujących wykorzystanie na światowych platformach komunikacyjnych, takich jak: iGoogle, Netvibes, Facebook, a także w systemach operacyjnych Windows Vista, czy też Mac OS X.

Głównym celem 8fish jest propagowanie możliwości marketingowych widgetów - elementów graficznych interfejsu użytkownika programów komputerowych umożliwiających komunikację programu z użytkownikiem.

Fly.pl
www.fly.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |