OOH Magazine |
06.04.2009. | ||||
Wydawca magazynu OOH magazine. Firma jest członkiem: Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej oraz Polish Digital Signage Association. OOH MAGAZINE powstało na miejsce przejętego OUTDOOR MEDIA. Magazyn jest obecnie niekwestionowanym liderem w sektorze prasy branżowej szeroko pojętego rynku out of home (OOH). W styczniu 2008 poszerzył tematykę o nowe działy: digital signage, POS, eventy, szkolenia i konferencyjne. Magazyn jako pierwszy przeprowadził w Polsce na nośnikach reklamy zewnętrznej kampanię typu: advertising of double client. OOH magazine jest partnerem strategicznym targów PROMO EXPO, Promo Gifts oraz m.in. patronem medialnym Bram Kraju i Festiwalu Plakatu Reklamowego.
|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |